Bluesfestijn te Eindhoven

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Paul Demo

Bluesfestijn te Eindhoven

Bericht door Paul Demo » zo jul 29 2007 11:33 pm

Na het Rock & Roll festivalletje gisteren (zie http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... php?t=4483) was het vandaag de beurt aan de Bluesmuzikanten om hun kunsten te vertonen.

Ik heb slechts een aantal foto's geupload vanuit de bijna 300 welke ik genomen heb (moet zeggen dat dat niet meevalt, maar misschien zet ik er morgen nog wel een paar bij als jullie willen). Hier dus de selectie, allemaal met de Tamron 28-75mm F2.8

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8
Afbeelding
9
Afbeelding
10
Afbeelding
11
Afbeelding
12
Afbeelding
13
Afbeelding
14
Afbeelding
15
Afbeelding
16
Afbeelding
17
Afbeelding
18
Afbeelding
19
Afbeelding
20
Afbeelding

Welterusten.

Roberto

Bericht door Roberto » ma jul 30 2007 12:50 am

Leuke foto's paul! Ik wilde eerst aankomen, maar er kwam wat tussen! Even een vraag: wie is de dame van o.a. foto 2

Groeten, Robbert

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » ma jul 30 2007 10:57 am

Roberto schreef:Leuke foto's paul! Ik wilde eerst aankomen, maar er kwam wat tussen! Even een vraag: wie is de dame van o.a. foto 2

Groeten, Robbert
Ik zou niet weten wie of dat is. Het was het tweede optreden op zondag, de eerste heb ik thuis uitgezeten vanwege de regen. Moet toch eens zo'n regenscherm voor mijn camera kopen.
Maar je hebt in ieder geval wat gemist gisteren .

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » ma jul 30 2007 11:28 am

Leuke foto's Paul geven de sfeer goed weer.

Op welke iso gemaakt? Van mij had voor iets meer scherpte je sluitertijd nog wat korter mogen zijn in combinatie met hogere iso.
Dan maar iets meer functionele ruis :)

Groet

Skippy

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » ma jul 30 2007 1:23 pm

Skippy schreef:Leuke foto's Paul geven de sfeer goed weer.

Op welke iso gemaakt? Van mij had voor iets meer scherpte je sluitertijd nog wat korter mogen zijn in combinatie met hogere iso.
Dan maar iets meer functionele ruis :)

Groet

Skippy
1 t/m 14 is geschoten op 200 Iso, vanaf 15 is het 400 Iso. Je hebt wel gelijk met een hogere Iso, maar ik denk dat de sfeer er door de lagere waarden wat beter opkomt.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”