Ik ben ook even snel door mijn foto's gehold. Sneller dan mijn server ze nu op kan hoesten (je moet wellicht even geduld hebben voor ze zompleet op het scherm staan) . Ik heb er een paar uitgepikt en door Lightroom heen getrokken. Alleen wat croppen, rechtzetten en wat schuifjes verplaatsen. De serie staat op
http://patrick.d70.nl/v/evenementen/nie ... _20130106/ en er komt wellicht nog wel wat meer bij dan ik nu af heb.
1. Ze zijn blijkbaar niet uit zichzelf heethoofden...
2. Die is er toch gewoon voor neer gezet neem ik aan.
3. Ik vind enkele auto's lang niet zo interessant als groepjes. Groepjes proberen samen te stellen derhalve. Wat overigens met name aan het begin van de race lukt, daarna valt het veld steeds verder uit elkaar en verspreiden de auto's zich over het circuit.
4. Het blijven bruut uitziende bakkies die Radicals.
5. Meetrekkers maken blijft een uitdaging. Zeker hier waar je de auto's niet kunt zien aankomen, enkel horen aankomen; bij de startgrid.
6. Hier haalt de uiteindelijke winnaar een andere auto in. Je kan zelfs in 1/320ste van een seconde zien dat nummer 104 beduidend sneller is dan de BMW!
7. Vanaf de heuvel is het veel, heel veel eenvoudiger meetrekkers te maken. Een paar uit een hele serie gelukte.
8.
9. Dit vind ik persoonlijk op het eerste oog de lekkerste van de meetrekkers.
10. Het blijft natuurlijk niet voor iedereen goed gaan...
11. Tijdens het definitief uitvallen van deze deelnemer ben ik maar vertrokken. Er werd geneutraliseerd en dat ging nog wel even duren en ik begon het toch fris te vinden.
12. En werd nog beloond met een mooie zonsondergang ook. En dat terwijl het een recordperiode warm en grauw schijnt te zijn geweest. In Zandvoort die dag duidelijk geluk gehad!