1. Hamamelis mollis

2. Hamamelis mollis (lijkt wat onscherp/bewogen?)

3. Cephalanthus occidentalis

Opbouwende kritiek is altijd welkom. Het viel mij trouwens op dat veel van onderwerpen in het midden van de foto staan gecentreerd.

Ik las: "De laatste tijd komen wij hier plaatsingen tegen met bijvoorbeeld eerste foto's uit een net aangeschaft toestel. Helemaal niks mis mee, maar daarvoor is dit forumonderdeel niet. Het onderdeel "Foto presentaties" is daarvoor gepast." en durfde het niet aan. Vandaar dat ik het topic in eerste instantie in foto presentaties had geplaatst.Kroontje schreef:Maar even hier naar toe geplaatstBeter op zijn plaats voor info.
Groet Kroontje

Maak je geen zorgen. Ik kan deze tips goed gebruiken om mij verder te ontwikkelen op gebied van fotografie. Ik heb het deze week helaas weer wat drukker met school, maar ik hoop daarna wat meer tijd te kunnen besteden aan het oefenen.Rik Rollinga schreef:De achtergrond is erg onrustig. Je foto´s zouden beter uitkomen bij een ander (waarschijnlijk lager) camerastandpunt (dit is zo onrustig, dat haal je niet weg met een gebrek aan scherptediepte)
Ook kan je ze wat strakker inkaderen zoals frankreiz ook al zei en experimenteren met verschillende plaatsen van je onderwerp binnen het kader.
En het belangrijkste... ...laat je niet demotiveren door kritische opmerkingen op fora/forumsVeel schieten, maar vooral ook veel nadenken alvorens te schieten is mijn advies :mrgreen: