Oude liefde roest niet.... (Nikkor Q 135 mm)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
AvanEijk

Oude liefde roest niet.... (Nikkor Q 135 mm)

Bericht door AvanEijk » za feb 02 2013 2:49 pm

Beste allemaal,

Ben een poos weggeweest.... maar kom toch weer hier terecht, gelukkig nog een hoop bekende namen.
Nadat ik de verzameling body's (D1, D1X, D2X) verkocht had een nieuwe D700 met het powerpack gekocht.
Ontzettend fijne camera maar merkte dat ik mijn Leica D-Lux 4 toch wel erg fijn vond... :oops:
Met mijn al veel eerder verkochte Leica M6 TTL nog in gedachten toch op zoek gegaan naar iets soortgelijks.

Dit heb ik (vind ik) gevonden in de Fuji X-Pro1 met een 18 mm en 35 mm prime-objectief.
Heerlijke camera en wat een fantastische platen komen er rechtstreeks uit dat apparaat.

Ehhh.... begrijp me goed: Nikon zit nog steeds in het bloed hoor!
Dus ik had nog een "oude" D40 liggen en heb daar een Nikkor-Q 135 mm opgeschroefd (over oud gesproken).
Met onderstaand resultaat als proefplaatje vind ik het een hele leuke combi.

Afbeelding

Groeten,

Bram
Laatst gewijzigd door AvanEijk op za feb 02 2013 3:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Oude liefde roest niet....

Bericht door Cees » za feb 02 2013 2:59 pm

Ha Bram, in ieder geval ben je het fotograferen met een Nikon niet verleerd! :mryellow:
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

AvanEijk

Re: Oude liefde roest niet....

Bericht door AvanEijk » za feb 02 2013 3:02 pm

Nee Cees, het blijft zo ontzettend leuk om te doen!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”