kinderfoto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
paparazzi

kinderfoto's

Bericht door paparazzi » do aug 09 2007 1:14 pm

N.a.v. Harry Bul's opmerking in 'n ander topic:
harry bul schreef:Zou wel eens wat foto's van paparazzi willen zien niet boeiend genoeg ha ha. Ze vind kinderen vast niet leuk?
Hier wat kinderfoto's die ik gemaakt heb. Je hoeft niet perse affiniteit met je onderwerp te hebben om er 'n leuke foto van te kunnen maken.

In de meeste gevallen (positieve uitzonderingen daargelaten!) dat mensen foto's maken van hun eigen kinderen of huisdieren blijft het bij huis-tuin en keuken kiekjes, leuk voor 't familiealbum maar verder niet.

Ik post deze topic bewust in coffeecorner, omdat in andere subforums te snel met slotjes gegooid wordt en alle woorden op 'n goudschaaltje moeten worden afgewogen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do aug 09 2007 1:20 pm

Wat een bijzondere mooie foto,s. Die kleuren en de kindergezichtjes zo sprekend ! Ik hoop dat ik dat ook ooit zo vast kan leggen.. Prachtig
NAS Buikpijn

mikemix

Bericht door mikemix » do aug 09 2007 1:34 pm

Ik kanibaliseer even jouw topic paparazzi (oke?), voor mijn bijdrage.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door mikemix op do aug 09 2007 1:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » do aug 09 2007 1:43 pm

Stuk voor stuk masterpieces !! Met recht dat je hier kan spreken over boeiende foto's.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

paparazzi

Bericht door paparazzi » do aug 09 2007 2:24 pm

Nicole schreef:Wat een bijzondere mooie foto,s. Die kleuren en de kindergezichtjes zo sprekend ! Ik hoop dat ik dat ook ooit zo vast kan leggen.. Prachtig
Aan jouw topic met dat meisje te zien, gaat jou dat nu ook al goed af!
Is dat je dochter? Mooi modelletje hoor!

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » do aug 09 2007 2:25 pm

Ontzettend mooie foto's Paparazzi!! Kunnen zo in DPZ Showcase...
Laatste valt een beetje uit de serie....en heb je al eens eerder laten zien.
Enalaatste vind ik de mooiste!
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do aug 09 2007 2:55 pm

@Paparazzi Nee ze is de dochter van mijn vriendin lief gezichtje en ze doet heel goed haar best met fotograferen echt heel leuk om mee te werken,ze is nog maar 12.

@Mike ik vind de bovenste heel mooi en warm.
NAS Buikpijn

nikonvos
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door nikonvos » do aug 09 2007 3:34 pm

Schitterende foto's paparazzi, sprekende kindergezichten!! Als je zegt dat je niet persé affiniteit met je onderwerp hoeft te hebben dan denk ik dat je jezelf stiekem een beetje onderschat en dat je in je onderbewustzijn toch wel wat hebt met kinderen, anders kun je naar mijn mening zulke platen niet maken! Ook de foto's van mikemix vind ik prachtig.Vooral 1.

Gr. Wim
D80

GdP

Re: kinderfoto's

Bericht door GdP » do aug 09 2007 3:55 pm

paparazzi schreef:N.a.v. Harry Bul's opmerking in 'n ander topic:
harry bul schreef:Zou wel eens wat foto's van paparazzi willen zien niet boeiend genoeg ha ha. Ze vind kinderen vast niet leuk?
Hier wat kinderfoto's die ik gemaakt heb. Je hoeft niet perse affiniteit met je onderwerp te hebben om er 'n leuke foto van te kunnen maken.

In de meeste gevallen (positieve uitzonderingen daargelaten!) dat mensen foto's maken van hun eigen kinderen of huisdieren blijft het bij huis-tuin en keuken kiekjes, leuk voor 't familiealbum maar verder niet.

Ik post deze topic bewust in coffeecorner, omdat in andere subforums te snel met slotjes gegooid wordt en alle woorden op 'n goudschaaltje moeten worden afgewogen.

Afbeelding
Het zijn erg mooie foto’s en van grote klasse. Alleen de laatste foto vind ik er boven uitsteken.
Het is een onderwerp wat mij in het algemeen niet zo kan boeien, maar dat doet de laatste foto wel.

Gerrit

FvM
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door FvM » do aug 09 2007 4:04 pm

Zo dat zijn mooi platen!
@paparazzi: Zijn dat Indonesische kinderen?

BUG322

Bericht door BUG322 » do aug 09 2007 11:26 pm

Nou die zit paparazzi mooie foto's!!

yoyo

Bericht door yoyo » do aug 09 2007 11:46 pm

3 en 6 zijn toppie...!
:D

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”