Nu eens niet de 'Big Five' maar gewoon een paar Street Photo's met m'n V1 en een beetje naar mijn persoonlijke smaak aangepast.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Ha Luc, bedankt.. Was in de steden en dorpjes genoodzaakt om de V1 te gebruiken, maar ben aardig tevreden over de prestaties. Had hem op jpeg staan om ze direct op mijn tablet te kunnen plaatsen.Skippy schreef:Hoi Frank, welkom terug en wat een topserie plaats je hier. Geweldige onderwerpen, composities en ook heel fraaie, passende nabewerking!
Ja helaas wel, mijn D700 trok een beetje te veel aandacht. Zeker in Nairobi waar het dievengilde zichtbaar op de loer lag.. Maar het was geen straf hoor om met de V1 te werken. Kon ik hem een beetje beter leren kennen.jan schreef:Wat een mooie serie heb je geplaatst.
Je schrijft dat je genoodzaakt was om de V1 te gebruiken. Was dit met het oog op diefstal?
Allen bedankt voor de complimenten. Is een kleine greep uit een hele serie.rvanderaalst schreef:Idd hele mooie serie!!
Met name de eerste foto lijkt wel een beetje een HDR bewerking, kan/wil jij eens uitleggen wat je hier gedaan hebt??
Gr Ruud