De foto's komen uiteindelijk op A3 formaat te hangen bij een Benefietconcert ten gunste van onze stichting.
1

2

3

4

5

6

7

@Peter en Luc, bedankt.. Heb nog veel meerstrangeartefact schreef:Kan het alleen maar eens zijn met Skippy, wederom erg mooi (hoewel ik twijfel bij de borders, maar dat is van onderschikt belang bij de foto's an sich).
Ben benieuwd of je nog meer te delen hebt van je reis, tot nu toe meegenieten!
peter
@Jan, bedanktjan schreef:Hallo Frank, dat zijn mooi portretten.
Ben van mening dat de witte rand mooier zal zijn. Ik vindt deze zwarte rand de foto's geen recht aandoen. Heb het gevoel een naar een rouwfoto te kijken. Maar dat is mijn persoonlijke gevoel bij de kleur zwart.
Wanneer je op de foto klikt komt de witte rand wel in beeld. Persoonlijk vindt ik dit een frissere blik.frankreiz schreef:@Jan, bedanktjan schreef:Hallo Frank, dat zijn mooi portretten.
Ben van mening dat de witte rand mooier zal zijn. Ik vindt deze zwarte rand de foto's geen recht aandoen. Heb het gevoel een naar een rouwfoto te kijken. Maar dat is mijn persoonlijke gevoel bij de kleur zwart.
Hier meteen even eentje met witte achtergrond..
Komt op het scherm niet helemaal goed over 'wit op wit' maar op papier en met een tekstblok boven de foto.. Ik ga proefafdrukken maken voor definitieve keuze
Sluit me helemaal aan bij Mak.Mak schreef:Ik vind het een geslaagde serie waarbij de boodschap duidelijk overkomt.
Succes met het benefietconcert.
@Allen bedankt voor de complimenten en aanvullende tips wat betreft de kleur van de border.renata schreef:Ik vind ze heel erg mooi! Goed geslaagd. Alleen bij foto 2 en 3 vind ik het jammer dat ze zo uitgebeten zijn. Maar de geportretteerden staan er wel super op!