Het resultaat valt mij persoonlijk niet tegen en schept hoopvolle verwachtingen (van mij en de lens)

1)

Dreamy daughter by Jan de Graaf, on Flickr
2)

Tim by Jan de Graaf, on Flickr
*EDIT: 2e foto bijgeplaatst*
Dank voor het kijken.
Jan
Heb het contrast wel redelijk omhoog gedaan, maar ook wat in de middentonen gedaan om de foto juist wat zachts mee te geven. Maar kwestie van persoonlijke smaak. Vaak ben ik bij z/w ook wel van de redelijke contrasten. Lekker laten "knallen" zoals een bevriende fotograve van mij zegt...Essebes schreef:Heb je deze gemaakt met een 35mm 1.8? Prachtig scherpe foto. Persoonlijk zou ik alleen het contrast iets opschroeven, dat vind ik zelf iets mooier bij zwart dan zoals hij nu is.
Heerlijk objectief, heb hem ook:)
jdgraaf schreef:Heb het contrast wel redelijk omhoog gedaan, maar ook wat in de middentonen gedaan om de foto juist wat zachts mee te geven. Maar kwestie van persoonlijke smaak. Vaak ben ik bij z/w ook wel van de redelijke contrasten. Lekker laten "knallen" zoals een bevriende fotograve van mij zegt...Essebes schreef:Heb je deze gemaakt met een 35mm 1.8? Prachtig scherpe foto. Persoonlijk zou ik alleen het contrast iets opschroeven, dat vind ik zelf iets mooier bij zwart dan zoals hij nu is.
Heerlijk objectief, heb hem ook:)