NCN Startup guide

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
justme
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

NCN Startup guide

Bericht door justme » wo mar 27 2013 1:10 pm

Na overleg met Roelof wil ik dit topic starten om mensen en nieuwe leden te helpen bij het in gebruik nemen van hun camera's en overige hardware.

Reden hiervoor was onder andere de vraagstukken over AF finetuning en zaken zoals autofocus instellingen.

Bedoeling is om een soortgelijk topic te creeeren zoals "Basisbegrippen fotografie (en iets meer)" --> http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... =35&t=7462" onclick="window.open(this.href);return false;
maar dan puur gericht op de hardware. Hierbij wil ik niet direct een openingspost met allerlei linkjes naar andere site, maar een centrale vraagbaak voor starters.

Ik zou graag jullie hierbij willen betrekken, en vragen om stukjes willen aanleveren welke hierop toepasbaar zijn. mocht je hierover twijfelen, PB mij dan even hierover!

Dit geldt dus voor alle Nikon Bodies, flitsers en andere soortgelijke apparatuur.

Later zal ik deze startpost aanpassen met de gegevens!

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”