V- Teken…
- Fotomarius
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Fotomarius
- Forumlid
- Florina
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: V- Teken…
En terwijl het jongetje zoveel moeite doet, reageert er hier niemand
Het is een nieuws foto, iets waar ik weinig verstand van heb.
Misschien was wat meer info over foto toch wel handig. Waar genomen, welke demonstratie?
Voor het fotomoment is het natuurlijk niet zo ter zake van die 1,5 uur, dat is een leuk
gegeven maar hij had net zo goed enkel tijdens het fotomoment zijn vingers omhoog kunnen houden.
Dat feit maakt de foto niet anders, wel grappig van zo'n jochie. Of triest omdat hij misschien niet eens weet waarvoor
hij demonstreert.
Kortom ik vind het lastig wat zinnigs over de foto te zeggen.

Het is een nieuws foto, iets waar ik weinig verstand van heb.
Misschien was wat meer info over foto toch wel handig. Waar genomen, welke demonstratie?
Voor het fotomoment is het natuurlijk niet zo ter zake van die 1,5 uur, dat is een leuk
gegeven maar hij had net zo goed enkel tijdens het fotomoment zijn vingers omhoog kunnen houden.
Dat feit maakt de foto niet anders, wel grappig van zo'n jochie. Of triest omdat hij misschien niet eens weet waarvoor
hij demonstreert.

Kortom ik vind het lastig wat zinnigs over de foto te zeggen.
http://www.petrazwier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.levenmetflair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.levenmetflair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fotomarius
- Forumlid
Re: V- Teken…
Florina, dank voor je reactie…
Het is een foto van serie die ik heb gemaakt van de demonstratietocht van de Vlugtenlingenkerk naar het Museumplein in Amsterdam…
Vind het knap van zo’n klein jochie en van zijn vader die 1 ½ uur met zijn zoontje op zijn nek liep…
‘K mag dit soort fotowerk graag doen en ik weet dat dit in het algemeen niet zo in trek is fotoforums…
Volgende week zaterdag ga ik weer verder met mijn thema “Zorg”, dan is er weer een demonstratie in Den Haag over de “Zorg”…
‘K hoop daar weer bij te kunnen zijn…
Het is een foto van serie die ik heb gemaakt van de demonstratietocht van de Vlugtenlingenkerk naar het Museumplein in Amsterdam…
Vind het knap van zo’n klein jochie en van zijn vader die 1 ½ uur met zijn zoontje op zijn nek liep…
‘K mag dit soort fotowerk graag doen en ik weet dat dit in het algemeen niet zo in trek is fotoforums…
Volgende week zaterdag ga ik weer verder met mijn thema “Zorg”, dan is er weer een demonstratie in Den Haag over de “Zorg”…
‘K hoop daar weer bij te kunnen zijn…

Met groet, Marius...