Weer eens een tassenvraag.
Weer eens een tassenvraag.
Ik ben nu in het bezit van een Lowepro Minitrekker. De diepte van deze tas is qua opslag ca. 12 cm. Nu zou ik graag een iets grotere tas nog hebben (met diepte ca. 16 cm) en ongeveer dezelfde grootte willen. Ik heb nu nog 1 plekje vrij, (terwijl een aantal lenzen nu liggen), maar een wat diepere tas beteken automatisch wat meer ruimte om lenzen rechtop op te slaan. Graag een advies. Ook eventuele mensen die een te grote tas willen ruilen voor een kleinere tas zijn welkom om te reageren. 

Re: Weer eens een tassenvraag.
Gewoon even op de LowePro site kijken. Alle maten staan erbij.Paul Demo schreef:Graag een advies.
Ik heb de CompuTrekker van LowePro. Al mijn objectieven staan daar gewoon. Alleen met de 70-200/2.8VR lukt dat niet echt...
Ik heb de Lowepro Minitrekker AW en m'n 80-200 is het enige "probleemgeval", deze kan alleen liggend en om het gewicht van 1,3 kg goed te verdelen, bij voorkeur in het midden.
Dus continue schuiven met de klittenband schotjes, of onderin los, of bovenin wanneer de body er nog op zit. Zolang ik het midden zo flexibel gebruik, kan de rest gewoon fixed aan de zijkanten rechtop staan.
Voorlopig is het objectieven spaarpotje leeg, dus de tas kan wel weer een paar maandjes mee en er is nog voldoende ruimte.
groet,
Marco
Dus continue schuiven met de klittenband schotjes, of onderin los, of bovenin wanneer de body er nog op zit. Zolang ik het midden zo flexibel gebruik, kan de rest gewoon fixed aan de zijkanten rechtop staan.
Voorlopig is het objectieven spaarpotje leeg, dus de tas kan wel weer een paar maandjes mee en er is nog voldoende ruimte.
groet,
Marco
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Vind ik persoonlijk teveel geld voor een tas. Maar ja ik ben ook een luie fotograaf die zich per auto verplaatstcookie1397 schreef:Blij dat ik in ieder geval Yizu kan helpen![]()
https://www.cameranu.nl/index.php?hg_id=319&sg_id=1192

- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee