01

02

03

04 (Je ontkomt er niet aan he..?)

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

remoss schreef:Fijne kijkserie Arthur. Van echte straatfotografie zie ik er maar een stuk of drie eigenlijk, tenminste ik verwacht bij straatfotografie wat meer mensen
Helemaal gelijk hoor. Ik vind het ook niets. Heb al moeite om mensen te fotograferen bij receptie's of evenementen.Arthur Mol schreef:remoss schreef:Fijne kijkserie Arthur. Van echte straatfotografie zie ik er maar een stuk of drie eigenlijk, tenminste ik verwacht bij straatfotografie wat meer mensen
En gelijk heb je! Ik vond het helemaal niks! Na 4x netjes vragen aan door mij geselecteerde kandidaten en 4x uitgemaakt worden voor "vieze ouwe man" had ik het wel gehad..
Ha ha ha, dan stop je er wel mee jaArthur Mol schreef:En gelijk heb je! Ik vond het helemaal niks! Na 4x netjes vragen aan door mij geselecteerde kandidaten en 4x uitgemaakt worden voor "vieze ouwe man" had ik het wel gehad..
Het was een aardige tippel inderdaad, maar op het gemakkie hoor.. Ben ook geen 50 meer..EdwinKort schreef:Je hebt aardig wat gewandeld zo te zien. #5 is toch het poortgebouw?
jan schreef:Mooie serie Arthur. Ook op je Flickr account.
Wij waren er zaterdag nog. Maar mijn 3 dames hebben andere interesses dan ik.