Graag zou ik een zetje in de goeie richting krijgen om betere resultaten te behalen in dergelijke omstandigheden.
1.
2.
een beetje vroeger nog:
Alvast dank voor jullie commentaar......Willem

marcel.b schreef:Je hebt er wel een mooi zonnetje ingezet hoor!

Willem wat was je angst dan........?Willem Focus schreef:Ik zag de uitnodiging van Arthur voor een zondagochtendwandeling door de Biesbosch in de mist. Ik dacht nog, daar zou ik graag bij zijn. Maar eerlijk gezegd durfde ik niet zo goed.

Ja durfde niet......ben niet mensenschuw of zo hoorArthur Mol schreef:Dat vraag ik me ook af.. Je durfde niet?.

Je bent bij deze van harte uitgenodigd!Willem Focus schreef:Bij een volgende gelegenheid, zal ik proberen aan te sluiten

Horizon was wel een punt inderdaad. Aangepast.jan schreef: Foto 1 de horizon recht zetten en persoonlijk zou ik de onderkant, het gras/riet, hebben weggesneden.
.

Foto 1 is mijn favoriet, de weerspiegeling in het water geeft mooi effect en de bomen zijn daar scherper als op de kant.
PS: wat is dat voor een zwart streepje wat ik nu rechts bovenin de foto zie??[/
Dit was ook geen kritiekWillem Focus schreef:Foto 1 is mijn favoriet, de weerspiegeling in het water geeft mooi effect en de bomen zijn daar scherper als op de kant.
Tja, bij de bomen aan de kant was het nogal mistig, dus echt scherp waren die niet te krijgen.

Quarter schreef:Foto 1 is gewoon een schitterende plaat. Vind het wel wat hebben dat de tekening in het water scherper is als het origineel op de kant.
Foto 2 laat goed de koude zien met dat witte gras.
Bij jou was het echt windstil volgens mij, zie geen rimpeltje. Wij hadden toch wel wat wind.
p.s.
En we bijten echt niet hoor.