Hallo,
Ik ben voor mijn zomervakantie naar de Nederlandse Antillen opzoek naar een compacte camera.
Nu heb ik 2 avonden besteed door op internet te zoeken naar de juiste camera, maar vind het ontzettend moeilijk want zie soms het verschil niet!
Nu is mijn oog op een drietal camera's gevallen, de Coolpix S3200, S3500 of S6500. Het enige verschil wat ik bij deze camera's kan vinden zijn de megapixels en dat de S6500 een WIFI optie heeft en HD filmpjes kan maken.
Nu neig ik ook sterk ernaar om de S6500 aan te schaffen omdat het voor mij voornamelijk belangrijk is dat ik mooie foto's kan maken van alle belevenissen daar en filmpjes, daarnaast vind ik het ook belangrijk dat de camera 's avonds goed zijn werk doet.
Jammer genoeg kan ik van de S3500 en S6500 heel weinig vinden op internet, is er iemand die ervaring heeft met deze 2 camera's? En mij kan adviseren?
Coolpix S3200, S3500 of S6500?
Re: Coolpix S3200, S3500 of S6500?
Ik kan je geen advies geven specifiek over deze camera's maar kijk eens op kieskeurig en lees daar de dingen eens door over dit soort camera's!!
Ik heb mijn camera verkocht die onder mijn bericht staat en heb na veel les werk de Sony HX20V gekocht, omdat ik de Nikon serie te beperkt vind of te duur en dan heb je weer een hoop sleep werk en diverse lenzen...
Succes met je beslissing
Ik heb mijn camera verkocht die onder mijn bericht staat en heb na veel les werk de Sony HX20V gekocht, omdat ik de Nikon serie te beperkt vind of te duur en dan heb je weer een hoop sleep werk en diverse lenzen...
Succes met je beslissing