2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Volgens mij kwamen we deze mensen tegen bij toen wij binnen kwamen.Patrick schreef:Ik heb vier draadjes met foto's samengevoegd en de foto's genummerd.
Grappig. Wij waren ook met een groepje NCN-ers zaterdag in het museum. Is dat de aanleiding dat je hier nu ook bent?
De mevrouw en de meneer? Dat is zeker leuk dan!!Robin schreef:Volgens mij kwamen we deze mensen tegen bij toen wij binnen kwamen.Patrick schreef:Ik heb vier draadjes met foto's samengevoegd en de foto's genummerd.
Grappig. Wij waren ook met een groepje NCN-ers zaterdag in het museum. Is dat de aanleiding dat je hier nu ook bent?
Ook daar is aan gedacht: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... m.php?f=55. Foto's gemaakt met niet-Nikon camerariavet schreef: Alleen mijn man kon foto's plaatsen, aangezien die met een Nikon gemaakt waren. Ik heb met een Panasonic Lumix gefotografeerd.
We hebben een aparte sectie voor foto's met andere merken geschoten:riavet schreef:Wij waren beiden (mijn man en ik) in het Zuiderzeemuseum. Wij spaken jullie bij de ingang en aan de hand van jullie opmerking dat jullie foto's zouden plaatsen hebben wij besloten ook foto's te plaatsen. Alleen mijn man kon foto's plaatsen, aangezien die met een Nikon gemaakt waren. Ik heb met een Panasonic Lumix gefotografeerd.