Rotterdam IV
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Rotterdam IV
Ik vind het een fraaie, bijna grafische plaat die weet te boeien!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Tsja, dat je mooie platen kunt maken dat is wel bekend inmiddels, wellicht voortaan in 1 draadje want niet iedereen zal de behoefte hebben om 4x achtereen in een draadje hetzelfde te zeggen (dat het gewoon goede platen zijn). Hooguit dat ze ietwat aan de donkere kant zijn, maar dat heeft ook wel wat!
Alleen jouw manier van posten 'bevalt' me niet zo. Nu moet ik elke keer op flickr gaan kijken naar een fatsoenlijk formaat, want jouw platen komen in een groter formaat veel beter tot hun recht dan de 640px breedte die je hier altijd laat zien. Daarnaast kijken ze echt niet lekker weg op een zwarte achtergrond omdat de foto's zelf als zo donker zijn. Een dun (wit) randje zou het kijkgenot aanzienlijk verhogen. Net zoals je waarschijnlijk een witte paspartout/rand om de foto hebt mocht je ze gaan excposeren.
Maar nogmaals, verder weer gewoon een strakke Marcel_ plaat!
Alleen jouw manier van posten 'bevalt' me niet zo. Nu moet ik elke keer op flickr gaan kijken naar een fatsoenlijk formaat, want jouw platen komen in een groter formaat veel beter tot hun recht dan de 640px breedte die je hier altijd laat zien. Daarnaast kijken ze echt niet lekker weg op een zwarte achtergrond omdat de foto's zelf als zo donker zijn. Een dun (wit) randje zou het kijkgenot aanzienlijk verhogen. Net zoals je waarschijnlijk een witte paspartout/rand om de foto hebt mocht je ze gaan excposeren.

Maar nogmaals, verder weer gewoon een strakke Marcel_ plaat!

Laatst gewijzigd door Vincent op di mei 07 2013 2:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Fin.
- jantom
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mooie foto van -ik noem het maar zo- wat "doorgeslagen" architectuur...
Het mag best anders dan anders, maar met dit soort gebouwen heb ik niet veel op.
Rotterdam heeft helaas niet veel mooie gebouwen van vóór de oorlog. Daarom kom ik er ook niet veel.
Het mag best anders dan anders, maar met dit soort gebouwen heb ik niet veel op.
Rotterdam heeft helaas niet veel mooie gebouwen van vóór de oorlog. Daarom kom ik er ook niet veel.
- alexblok
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik vind 'm heel VET! De grayscale maakt het een beetje futuristisch, dat kan ik wel waarderen 

Nikon D7100
Nikon AF-S 18-105mm F/3.5-5.6G VR ED DX
Tokina AT-X 116 PRO DX II 11-16mm f/2.8
https://www.flickr.com/alexblok
Nikon AF-S 18-105mm F/3.5-5.6G VR ED DX
Tokina AT-X 116 PRO DX II 11-16mm f/2.8
https://www.flickr.com/alexblok