Hallo allemaal,
Inmiddels ben ik een jaar in het bezit van een Nikon 18-200 VR lens. Sinds vandaag staat ie muurvast ergens tussen de 70 en 135 mm. Ik heb hem het afgelopen jaar zonder problemen intensief gebruikt.
Ik ga morgen zeker actie ondernemen (gelukkig garantie bijgekocht).
Heeft iemand soortgelijke ervaringen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Hartelijke groet,
Marjolein
18 - 200 VR-objectief muurvast!
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hoi Marjolein,
Nou dat is flink balen zeg. Voor zover ik me kan herinneren staat hier niets over op het forum. Ik wens je veel sterkte en hopelijk is de lens weer snel gerepareerd. Als laatste, welkom bij het forum !!
Suc6,
ALE
Nou dat is flink balen zeg. Voor zover ik me kan herinneren staat hier niets over op het forum. Ik wens je veel sterkte en hopelijk is de lens weer snel gerepareerd. Als laatste, welkom bij het forum !!
Suc6,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
tjonge Marjolein,
Dit is zomaar van een op andere dag gebeurd? bummer zeg!!!
Goed van je met die verlengde garantie! ik hoop dat ze hem snel in de nieuwstaat terugbrengen voor je zodat je er weer plezier van kunt hebben!
welkom op het forum waar we met je meeleven... Dat dan weer wel...
Groeten, Robbert
Dit is zomaar van een op andere dag gebeurd? bummer zeg!!!
Goed van je met die verlengde garantie! ik hoop dat ze hem snel in de nieuwstaat terugbrengen voor je zodat je er weer plezier van kunt hebben!
welkom op het forum waar we met je meeleven... Dat dan weer wel...
Groeten, Robbert
- ArjanAanraad
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Wat leuk dat jullie allemaal reageren en meeleven. En helaas heb ik geen andere lens/camera. Maar ook geen tijd om te fotograferen, want ik ben druk met onze verhuizing.
Ik denk dat Nikon mijn leed wel kan verhelpen
Ik vond het echter ook wel belangrijk om dit probleem bekend te maken. Ik ga er van uit dat het een incident is, maar in de toekomst kan zoiets ook een structureel probleem blijken bij dit type lens.
Ik meld me weer zodra ik iets nieuws te melden heb. Dan zal ik mezelf ook even netjes voorstellen.
Hartelijke groeten,
Marjolein
Wat leuk dat jullie allemaal reageren en meeleven. En helaas heb ik geen andere lens/camera. Maar ook geen tijd om te fotograferen, want ik ben druk met onze verhuizing.
Ik denk dat Nikon mijn leed wel kan verhelpen

Ik vond het echter ook wel belangrijk om dit probleem bekend te maken. Ik ga er van uit dat het een incident is, maar in de toekomst kan zoiets ook een structureel probleem blijken bij dit type lens.
Ik meld me weer zodra ik iets nieuws te melden heb. Dan zal ik mezelf ook even netjes voorstellen.
Hartelijke groeten,
Marjolein