De rest van de serie is te vinden op mijn website:
http://www.vanderaalstfotografie.nl/dr- ... ouse-blog/" onclick="window.open(this.href);return false;
1.

2.

3.

4.

5.

6.

"Lichaamsdelen" op sterk water bewaren, in dit geval dus organen (ik zie nieren, een lever en wellicht ook nog een milt, en zeker niet intact: de nieren zijn in lengterichting doorgesneden, de lever in 2 kwabben) doen wel meer artsen, sommige vinden dit "leuk"Mzpeter schreef:Lichaamsdelen op sterk water? En ook nog intact??
@rvanderaalstrvanderaalst schreef:Bedankt voor jullie reacties
@Mzpeter
Dat jij niets hebt met urban en hdr hebt kan natuurlijk dat is ook geen probleem ik heb dat wel.
Er zijn idd urbexers die het leuk vinden alles net even iets anders neer te leggen voor de foto maar op deze locatie is dat niet in grote mate gedaan.
Wat betreft het verval, laat jij maar eens een jaar of 5 de verwarming uit en her en der een raam open dan kom ik over een aantal jaar bij jou thuis foto's maken![]()
Het is wel zo dat er al heel veel veel gestolen is en dan niet alleen medicijnen, de kasten en lade's zijn volledig leeggetrokken op zoek naar bruikbare spullen.
Urbexen is niet alleen de foto's maken maar ook het avontuur je zit 5uur in de auto op weg naar een locatie en hoopt dat je binnen kunt
lukt dat niet jammer dan volgende keer beter.
Eenmaal binnen kan je altijd betrapt worden door de politie o.i.d. en dat blijft altijd spannend, ik kan er inmiddels hele verhalen over vertellen.
Maar goed ik zit hier een soort van verweer te schrijven terwijl dat helemaal niet nodig is, het staat je aan of niet en dat is met veel dingen in de fotografie!