arjan916 schreef:Da's nou eens een leuk cadeau, gaaf.
En dan ook nog het geluk gehad te hebben om met één van 's lands beste autosportfotografen op stap te gaan.
Maar, was er ook aandacht voor de gewone man met camera die geen accreditatie heeft en dus niet de kans heeft om dicht langs de baan te staan en toch leuke plaatjes wil schieten?
ja, Arjan916, dat was juist de essentie van deze Workshop, er waren maar 9 mannen en vrouwen aanwezig, die hoegenaamd geen ervaring hadden met race-fotografie.
Ik zelf heb wel wat evenementen vanaf de duinen en tribunes gefotografeerd, en ik moet je zeggen dit was een super-ervaring te staan waar de toppers normaal staan.
Daar moet ik bij vertellen dat ik aan mijn rechteroog 60% blind ben, en dus weinig tot geen diepte kan schatten. (AF is voor mij uitgevonden dus!!) Op de positie aan het einde van het rechte stuk, begin van de Tarzan bocht heb ik echt staan shaken van opwinding

, zo dichtbij, met ruim 200 km/uur komen ze langs:
Ik kreeg ze niet scherp..... maar dit is dan ook een zeer uitdagende werkwijze: met de 'groothoek' mee trekken op het snelste punt van de baan