Mijn vraag,
wat kan ik de volgende keer anders doen??
Mijn standpunt veranderen of mijn camara anders instellen?
groet anglique

TS vraagt een oplossing voor het maken van deze foto neem ik aan. ja natuurlijk zou je in de studio met flitser een betere groepsfoto kunnen maken waarbij het mooi belicht is maar dat is nu niet het geval.DannySan schreef: Ik weet ook niet of het een 'spontaan plaatje' was of een geposeerde/afgesproken foto.
Inflitsen zou kunnen, maar zo dicht tegen een wit gebouw aan krijg je andere problemen; een reflectiescherm bij zó'n grote groep... lastig...
hoezo uit zijn verband trekken? wat trek ik uit zijn verband? ik heb toch gewoon antwoord gegeven op ts zijn vraag?DannySan schreef:En plincky is van de 'ik trek het antwoord lekker uit zijn verband en doe er een stompzinnige opmerking bij'?
Waar heb ik gezegd dat het alleen maar supermakkelijk moet zijn dan???
De geopperde oplossing van een groot reflectiescherm buiten lijkt me praktisch gezien niet echt goed inzetbaar.plincky schreef:dit kan met een flitser of een groot reflectiescherm.
??? zucht. waarom moet je je post nou weghalen en er zo'n flauw antwoord neerzetten? toch nergens voor nodig?DannySan schreef:Edit: voor het juiste advies kun je je bij plincky melden![]()