Analoge fotografen gezocht voor interview
Analoge fotografen gezocht voor interview
Beste fotografen,
Momenteel moet ik voor mijn opleiding een onderzoek doen. Ik heb gekozen voor een onderzoek over digitale en analoge fotografie. Bij dit onderzoek moet ik ook diverse interviews houden. Ik heb inmiddels al genoeg interviews met fotografen die digitaal fotograferen. Het probleem nu is dat ik geen fotografen kan vinden die nog analoog fotograferen.
Via via kwam ik op deze site. Zijn hier misschien een paar fotografen die analoog fotografen en die een paar vragen van mij willen beantwoorden?
Alvast erg bedankt voor een reactie,
Met vriendelijke groet Els
Momenteel moet ik voor mijn opleiding een onderzoek doen. Ik heb gekozen voor een onderzoek over digitale en analoge fotografie. Bij dit onderzoek moet ik ook diverse interviews houden. Ik heb inmiddels al genoeg interviews met fotografen die digitaal fotograferen. Het probleem nu is dat ik geen fotografen kan vinden die nog analoog fotograferen.
Via via kwam ik op deze site. Zijn hier misschien een paar fotografen die analoog fotografen en die een paar vragen van mij willen beantwoorden?
Re: Analoge fotografen gezocht voor interview
Amber schreef:Beste fotografen,
Hallo Els,
Mijn activiteiten in de fotografie zijn voornamelijk analoog.
Ik kies gewoon voor kwaliteit!

Verder experimenteer ik wat digitaal, maar vind het eigenlijk maar niks.
Je bent welkom.
Met vr. gr.,
Gerrit
- Stingray
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beste Els,
Zelden heb ik zoveel 'digitalen' bijelkaar gezien die, hoogst waarschijnlijk enkel om in de gunst komen voor een interview, ineens van hun geloof afvallen en zich spontaan 'analoog' durven te noemen.
Ik adviseer je een strenge doch rechtvaardige selectie.
Kind regards,
Uwer Stingray.
Zelden heb ik zoveel 'digitalen' bijelkaar gezien die, hoogst waarschijnlijk enkel om in de gunst komen voor een interview, ineens van hun geloof afvallen en zich spontaan 'analoog' durven te noemen.
Ik adviseer je een strenge doch rechtvaardige selectie.
Kind regards,
Uwer Stingray.
Nikon D7200, FM3a, 50mm f/1.8 MF (Ai en Ais), 50mm f/1.4 Ai MF, 180mm f/2.8 ED Ais MF.