De foto is gemaakt op de Hogeweg in het Limburgse Sweikhuizen. De kerk die je ziet is van Puth-Schinnen (ongeveer 1 km vanaf het fotostandpunt).
Ik ben tevreden met het resultaat ja, ik was niet direct op zoek naar dit resultaat, het is eigenlijk ontstaan door te spelen met Photoshop. In negen van de tien gevallen ontstaan de mooiste foto's, schildrijen etc puur bij toeval. .funnyname schreef:Maar ben je zelf tevreden met dit resultaat, was dit het resultaat waar je naar op zoek was?
Dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden.erikcreugers schreef: In negen van de tien gevallen ontstaan de mooiste foto's, schildrijen etc puur bij toeval. .
Dat ben ik met je eens. Daarom was ik ook aan het stoeien met Photoshop. Ik heb een licentie gekocht, en een boek. Ik heb tien jaar geleden een cursus PS gedaan, en was veel verleerd. Maar ook de nieuwe snufjes in het pakket hebben het er niet makkelijker op gemaakt.Hasselbox schreef:Dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden.erikcreugers schreef: In negen van de tien gevallen ontstaan de mooiste foto's, schildrijen etc puur bij toeval. .
Ik ben niet zo'n voorstander van Photoshoppen met als doel iets te bereiken wat met b.v. aquarel schilderen veel beter mogelijks is.
Dat hoeft natuurlijk niet iedereen met mij eens te zijn. :mrgreen:
Goed gezien.erikcreugers schreef:Woonplaats Fuhrentela, dat klinkt als Voerendaal?
De pap waor va Voelender.... Joamer genog is'r neet mië onger os.Hasselbox schreef:Goed gezien.erikcreugers schreef:Woonplaats Fuhrentela, dat klinkt als Voerendaal?