hoi!
ik heb onlangs de nikon p520 gekocht. nu ben ik opzoek naar een goed boek om de p520 beter te leren kennen. wat meer te weten komen over de verschillende standen van de camera. wat meer te weten te komen over digitale fotografie. heeft iemand tips ?
vriendelijke groeten,
inge
boek voor nikon p520
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: boek voor nikon p520
Beste Inge,
Welkom.
Als ik google op "nikon p520 book" krijg ik diverse hits.
Maar, ik denk (ongezien) dat er naast het handboek van Nikon niet veel meer uitleg in staat.
Groeten, Gijs
Welkom.
Als ik google op "nikon p520 book" krijg ik diverse hits.
Maar, ik denk (ongezien) dat er naast het handboek van Nikon niet veel meer uitleg in staat.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
het gaat me eigenlijk niet zo zeer om het toestel. maar meer wat je met de verschillende standen kunt doen. zoals bijvoorbeeld sluitertijd, diafragma enz beetje geschreven in begrijpelijke taal 
groeten,
inge

groeten,
inge
Er is wel een boek, echter alleen in het Engels.
Photographer’s Guide to the Nikon Coolpix P520
Gisteren zelf de digitale versie besteld en na betaling gelijk per mail ontvangen in 3 versies:
epub (voor tablets)
Mobi (voor Kindle/ereader)
Pdf (voor computer)
Ook via iTunes/iBook
Of een paperback via Amazon
Kijk hier voor de officiele site en verdere links om deze te bestellen: Photographer’s Guide to the Nikon Coolpix P520 Guide
Ik ben hem nu aan het lezen op de iPad
Camera hopelijk zaterdag
Photographer’s Guide to the Nikon Coolpix P520
Gisteren zelf de digitale versie besteld en na betaling gelijk per mail ontvangen in 3 versies:
epub (voor tablets)
Mobi (voor Kindle/ereader)
Pdf (voor computer)
Ook via iTunes/iBook
Of een paperback via Amazon
Kijk hier voor de officiele site en verdere links om deze te bestellen: Photographer’s Guide to the Nikon Coolpix P520 Guide
Ik ben hem nu aan het lezen op de iPad

Camera hopelijk zaterdag

- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Elk boek over fotografie heeft het over sluitertijd, diafragma, ISO enz.inge schreef:het gaat me eigenlijk niet zo zeer om het toestel. maar meer wat je met de verschillende standen kunt doen. zoals bijvoorbeeld sluitertijd, diafragma enz beetje geschreven in begrijpelijke taal inge
De specifieke cameraboeken hebben voor wat dat betreft allemaal dezelfde tekst. Alleen de plaatjes veranderen bij een andere camera.
Begin hier eens:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... =35&t=7462" onclick="window.open(this.href);return false;
Anders:
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_ ... Nikon+P520
en klik op "look inside"