Rustig Gesprek
- Remon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Rustig Gesprek

Gear: Nikon D90 + Grip - Nikon AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G - Nikon AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G - Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G - 2x Nikon Speedlight SB-24
Mijn foto's kunnen soms apart zijn bewerkt!
-
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Rustig Gesprek
beste dooie pixel,
.....wat wil je ons met deze foto zeggen?
schending privacy?
schending privacy?
Ik fotografeer met een D90 body met Nikon-MB80 grip, kleine zoom (18-70mm), een kleine tele (55-200mm) en een 85mm micro van Nikkor-glas plus een statief (Manfrotto) en een (Lowe)tas -Adobe PS Elements
http://www.flickr.com/photos/focus234" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/focus234" onclick="window.open(this.href);return false;
ik vind het een hele gave foto, de figuranten en de structuur van de bladeren, vooral boven zijn sprookjesachtig met wat fantasie.
Maar ik moet inderdaad toch ook wel even kwijt dat het iets weg heeft van een bosjesman die een onopgemerkte foto neemt. Bovendien zie ik de personen niet in een gesprek zitten maar gewoon zitten.
Maar ik moet inderdaad toch ook wel even kwijt dat het iets weg heeft van een bosjesman die een onopgemerkte foto neemt. Bovendien zie ik de personen niet in een gesprek zitten maar gewoon zitten.
D90 | Nikon 18-70mm f/3.5-4.5 AF-S DX | Nikkor 70-300 VR | Nikkor AF-D 50/1.4 | Nikkor AF-S DX 35/1,8G
- Hasselbox
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Het blijft moeilijk om een foto objectief te beoordelen.Focus2 schreef:beste dooie pixel,
schending privacy?
- jantom
- Clublid
Misschien een rustig gesprek maar de entourage is opvallend aanwezig (een beetje té - dus storend); het onderwerp is niet zo boeiend (eerlijk gezegd).
Ik denk wel dat de foto wat beter tot zijn recht komt als de foto van wat dichterbij zou zijn genomen (en wat minder takjes graag).
Ik denk wel dat de foto wat beter tot zijn recht komt als de foto van wat dichterbij zou zijn genomen (en wat minder takjes graag).
- Remon
- Forumlid
voor de mensen die denken, jakkes vies kereltje, kijk dan even heel erg snel hier.
http://www.flickr.com/photos/deadpixelphotos/" onclick="window.open(this.href);return false;
Beeckestijnpop 2013, mensen.
http://www.flickr.com/photos/deadpixelphotos/" onclick="window.open(this.href);return false;
Beeckestijnpop 2013, mensen.
Gear: Nikon D90 + Grip - Nikon AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G - Nikon AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G - Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G - 2x Nikon Speedlight SB-24
- Jop
- Forumlid
- Contacteer:
Mooie sferische foto, niets (meer) aan doen 

- jantom
- Clublid
Goede foto's TheDeadPixel. Je bewijst mij dat je het goed onder de knie hebt.
Maar de foto die je toonde is minder (had beter gekund).
Datzelfde recht (om een mening te uiten) hebben ook diegenen die mijn foto's onder ogen krijgen.
Groeten uit IJmuiden,
Jan
Datzelfde recht (om een mening te uiten) hebben ook diegenen die mijn foto's onder ogen krijgen.
Groeten uit IJmuiden,
Jan
- Remon
- Forumlid
Zal zeker binnenkort even kijkenjantom schreef:Goede foto's TheDeadPixel. Je bewijst mij dat je het goed onder de knie hebt.
Groeten uit IJmuiden,
Jan

Dankjewel voor het compliment, het motiveert mij!

-----
Voor de rest, alle kritiek word meegenomen voor de volgende foto's die ik maak, ik dank jullie allen voor jullie tijd en aandacht!