Aller eerst even een kleine uitleg waarom ik zo'n lange tijd afwezig ben geweest hier

Na mijn ontslag ( 18 jaar bij de zelfde baas ) ben ik een tijdje werkeloos geweest , na eindelijk weer een mooie baan te hebben gevonden ben ik na 3 weken aangereden van achter toen ik op mijn brommertje naar mijn werk ging . Ik stond s morgens om 5:00 uur voor een rood stoplicht te wachten en ben door een gek aangereden die ook nog is door gereden . ja en dan beland je in het ziekenhuis met de ene ellende na de anderen . Ik had 6 rug / nekwervels verdraaid en een paar rug zenuwen zaten klem waardoor ik mijn rechterarm niet meer kon bewegen . En dan krijg je te horen dat je ook bij je nieuwe werk bent ontslagen omdat het herstel te lang zou gaan duren en dan val je in een diep gat en dat heeft bij mij er heel hard in gehakt , fysiek maar zeker ook mentaal . heb ik niks meer gedaan met fotografie kon het niet opbrengen . Ik ben er achteraf goed vanaf gekomen en ben weer op mijn oude niveau , daarbij begin ik maandag bij mijn nieuwe baan

Ik breng jullie wat '' warmte '' van een opendag van de plaatselijke brandweer hier.
1

2

3

4

5

6

7

8

Had ik al vermeld dat jullie dit niet thuis moeten nadoen

Groeten,
Jos