Battery grip voor een Nikon D5100
Battery grip voor een Nikon D5100
Beste,
Ik zoek een batterygrip voor de Nikon D5100, omdat het draaiknopje van mijn camera niet meer werkt. Wie weet waar ik een battery grip met de toegang tot de sluitertijd ed. kan vinden?
Groeten
Ik zoek een batterygrip voor de Nikon D5100, omdat het draaiknopje van mijn camera niet meer werkt. Wie weet waar ik een battery grip met de toegang tot de sluitertijd ed. kan vinden?
Groeten
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Battery grip voor een Nikon D5100
Want?Ed Schouten schreef:Die vind je niet
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Want, Nikon heeft voor de D3xxx en D5xxx series geen grips uitgebracht. En voorzover mijn informatie strekt de alternatieve merken als Meike, Hahnel, etc. brengen wel grips uit voor de D3xxx en D5xxx series maar alleen met een ontspanknop. Maar start Google maar eens op, type battery grip D5100, en je weet het.RamonV schreef:Want?Ed Schouten schreef:Die vind je niet
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Re: knopje
Ramon,
Is een retourtje Beverwijk (Nikon Service) niet nuttiger ?
Groeten, Gijs
Is een retourtje Beverwijk (Nikon Service) niet nuttiger ?
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
Gijs, stel dat er een grip was geweest. Dan is een pakketje uit China goedkoper dan een retourtje Beverwijk. 

Jan
O okee, thanks voor de antwoorden. Beverwijk is net iets te ver uit mijn richting 

- jan
- Bestuurslid
- Contacteer:
Je kan de camera toch ook gewoon zelf versturen naar het NSP?RamonV schreef:O okee, thanks voor de antwoorden. Beverwijk is net iets te ver uit mijn richting
De procedure staat op hun site: http://www.nikonservice.nl/index.php?page=aanmelden
Jan
- ebt
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
op diverse sites worden batterygrip aangeboden voor de D 5100. in prijs varierend van 57 tot 90 euro. hier passen 2 en-el14 batterijen in.
heeft iemand ervaring met deze grip op de 5100. recent op een cursus viel me op dat het toestel wel zwaarder wordt maar ook wel beter en stabieler in de hand ligt.
graag ervaringen
bart
heeft iemand ervaring met deze grip op de 5100. recent op een cursus viel me op dat het toestel wel zwaarder wordt maar ook wel beter en stabieler in de hand ligt.
graag ervaringen
bart
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik heb een grip op de 3100. Is kwa grote wel te vergelijken.
Vind het zeer prettig, ietse meer body om vast te houden en de camera is stabieler vast te houden. Alleen het losse kabeltje kan wel voor wat irritatie zorgen. Via eBay gekocht, 45 dagen op gewacht. (Voor 17€ incl. verzenden). Is verder excact dezelfde versie die je hier in Nederland koopt, omdat nikon zelf geen grijs aanbiedt
Vind het zeer prettig, ietse meer body om vast te houden en de camera is stabieler vast te houden. Alleen het losse kabeltje kan wel voor wat irritatie zorgen. Via eBay gekocht, 45 dagen op gewacht. (Voor 17€ incl. verzenden). Is verder excact dezelfde versie die je hier in Nederland koopt, omdat nikon zelf geen grijs aanbiedt
- ebt
- Clublid
dag dennis
waar dient dat kabeltje voor?? ik zie op een aantal sites dat het kabeltje erbij zit bij de batterijgrip. heb je dan ook de mogelijkheid om
links of rechtsonder de ontspanknop te bedienen??
bart
waar dient dat kabeltje voor?? ik zie op een aantal sites dat het kabeltje erbij zit bij de batterijgrip. heb je dan ook de mogelijkheid om
links of rechtsonder de ontspanknop te bedienen??
bart
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ja, het kabeltje is om de ontspanknop aan te sturen die op de grip zit als je de camera verticaal vast houdt.