1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.
Klasse Frank, veel plezier met de 35mm!Frank B schreef:@Skippy
Dank voor je opmerkingen. Ik laat hier wat testshots zien en heb minder gelet op onderwerp en compo.De verscherping is inderdaad iets te ver doorgevoerd, vooral de eerste. Foto's zijn direct uit camera in jpg met de verscherping ingesteld op +2, de hoogste stand. Bij het verkleinen doe ik altijd standaard nog een verscherping en dat is iets teveel van het goede blijkt nu.
Ja valt mij ook wel op, dat is wel jammer, het wordt tijd voor een FF Fuji,Gobert schreef:Vol open geeft behoorlijk wat dieptescherpte met dat objectief
O die FF Fuji gaat er zeker komen, kwestie van tijd. Maar voor een APS-C sensor is de onscherpte toch echt wel goed te noemen.wouthazel schreef:Ja valt mij ook wel op, dat is wel jammer, het wordt tijd voor een FF Fuji,Gobert schreef:Vol open geeft behoorlijk wat dieptescherpte met dat objectief, hebben we weer ouderwetse scherpte(on)diepte..
Dat kan natuurlijk maar dan is het niet langer compact meer, hihi.wouthazel schreef:Ja valt mij ook wel op, dat is wel jammer, het wordt tijd voor een FF Fuji,Gobert schreef:Vol open geeft behoorlijk wat dieptescherpte met dat objectief, hebben we weer ouderwetse scherpte(on)diepte..
Tuihanti schreef:Ships, ik heb FAS.