Weekopdracht 14 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 14 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 31-08-07 t/m 14-09-07. Tot het begin van de avond van 14-09 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende twee-weekse-opdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving twee-weekse-opdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving twee-weekse-opdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
AARGH!!!! wat veel keus dit keer, we gaan het knopje nog niet indrukken hoor eerst nog even stevig discusseren. (eh Nicole, je staat nu wel op 1 in onze persoonlijke tussenstand)
Groetjes Eelco & Monique
Zo... het is inmiddels zondagochtend en de stemmingsstofwolken zijn opgetrokken
Nicole we hebben uiteindelijk jouw knopje ingedrukt...
Groetjes Eelco & Monique
Zo... het is inmiddels zondagochtend en de stemmingsstofwolken zijn opgetrokken

Nicole we hebben uiteindelijk jouw knopje ingedrukt...
Laatst gewijzigd door EelcoD7100 op zo sep 02 2007 10:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
http://500px.com/EelcoVandeKamp
De zwerver valt af, want die is niet conform de opdracht: zowel fotograaf als die meneer kijken omlaag! jammer... ik vind deze de meest prachtige aan symbolieke waarde! Verder is het mijn menig dat als je meerdere foto's instuurt, ze van diverse aard moeten zijn / omgeving / object, etc.
ik vind die van bug erg mooi en die van margriet laat me maar niet los! ik heb iets met reflectie denk ik...
Dus margriet!!! Van mij verdien je plaatje een plaatsje in de ere-galerij
p.s. Ook om de vrouwen in het algemeen te steunen...
ik vind die van bug erg mooi en die van margriet laat me maar niet los! ik heb iets met reflectie denk ik...
Dus margriet!!! Van mij verdien je plaatje een plaatsje in de ere-galerij

p.s. Ook om de vrouwen in het algemeen te steunen...

- The-Boss
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nicole, heel leuke aansprekende foto die tevens voldoet aan de opdracht. BUG322 en Gabees waren ook heel mooi. Van Gabees was het jammer dat het hooft er niet helemaal opstaat. Die van BUG322 hadden we al eerder gezien en daarmee was volgens mij het WOW effect reeds geweest. Daarom krijgt Nicole deze keer mijn stem.
Pierre
Pierre

Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Ook mijn stem gaat naar Nicole. Voldoet erg goed aan de opdracht, maar is ook nog eens erg boeiend om te zien. Als gebiologeerd wordt er naar boven gekeken, terwijl een ander de fotografe in de gaten houdt, de meest rechtse het wel voor gezien houdt, en lekker z’n ogen sluit. Leuke foto.
Het was deze keer niet zo eenvoudig om een keuze te maken, omdat er veel goede foto’s tussen zitten die ook nog eens aan de opdracht voldeden.
Maar je mag maar één keer stemmen.
Gerrit
Misschien moeten we toch naar een punten systeem. De eerste die je aanklikt vijf punten, de volgende vier, enz.
Dan is de kans dat iemand helemaal geen punten krijgt misschien ook een stuk kleiner.
Het was deze keer niet zo eenvoudig om een keuze te maken, omdat er veel goede foto’s tussen zitten die ook nog eens aan de opdracht voldeden.
Maar je mag maar één keer stemmen.

Gerrit
Misschien moeten we toch naar een punten systeem. De eerste die je aanklikt vijf punten, de volgende vier, enz.
Dan is de kans dat iemand helemaal geen punten krijgt misschien ook een stuk kleiner.
- aquarius
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Moeilijk hoor maar ik ga voor Polling. Heb steeds het idee dat ik echt naar boven moet kijken maar ik kijk gewoon recht vooruit naar mijn beeldscherm. Mooi hoe het licht door die groene plastic waslijn schijnt.
Groet,
Aquarius
Groet,
Aquarius
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.