ik heb een nikon d5000 deze heb ik ingesteld dat hij snel foto's achterelkaar maakt
we hebben sinds kort een nikon d3200 gekocht en bij deze stel ik het ook in maar bij iedere draai voor andere instelling is het weg alleen op de sport stand blijft het staan
wie wil ons helpen
meerdere foto's maken
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: meerdere foto's maken
Beste Roy,
Welkom.
Hen je de handboeken erop nagelezen?
Wat gebreurt er als je beide kamera's volledig handmatig instelt (belichting, scherpstelling , release mode op continue etc) ?
Groeten, GIjs
Welkom.
Hen je de handboeken erop nagelezen?
Wat gebreurt er als je beide kamera's volledig handmatig instelt (belichting, scherpstelling , release mode op continue etc) ?
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
ik zet hem op auto mode en dan meerdere foto's zodra ik hem op welke stand dan ook zet maakt hij nog maar enkele foto dan moet ik het handmatig weer invoeren
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Lees het hoofdstuk van "Continue ontspanstand" eens. Blz. 31 & 32 van je handleiding.
Waarschijnlijk heb je de flitser nog ingeschakeld staan en dan werkt de continue stand niet
Waarschijnlijk heb je de flitser nog ingeschakeld staan en dan werkt de continue stand niet
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)