Man bij vijver by Gerard de Zwaan, on Flickr
Dat had ik inmiddels doordogo schreef:Meestal als er geen commentaar op een foto wordt gegeven, is het niet zo een interessante foto ......
Niet dat het mij erg interesseert en ik wordt er totaal niet warm of koud van, maar volgens mij is dat ook zo. Nou ja, "interessante" forum leden?, misschien eerder het "ons kent ons" principe? Maar dat "fenomeen" heb je op Facebook en Twitter ook, populaire of bekende mensen die de meest afschuwelijke foto's of nieuwtjes plaatsen krijgen veel reacties.marcel.b schreef:Het valt mij wel regelmatig op dat niet interessante foto's van wel interessante forum leden wel bekritiseert wordenWat het geheel wel boeiend maakt
Maar je hebt eigenlijk absoluut een punt, je wil ervan leren, en waarom niet? Misschien moet je dat dan ook expliciet vragen.Gerard de Zwaan schreef:Ik nog vrij nieuw hier als ik zo mag noemen, ik denk dat de meesten hier op het forum mij ook niet(echt) kennen. Een persoonlijke mening geven zou moeten kunnen vind ik ongeacht wie het topic start.