En daarin komen vaak van dit soort types in voor.
Vooral in 'buitenaardse films en Toekomst films'
Wat vinden jullie ervan?
Foto 1:
Mijn persoonlijk favoriet,

Foto2:

Enerzijds heb je in de manier van werken een enorme potentie en ben je erg leergierig. Je bent geïnteresseerd in allerlei bewerkingstechnieken (in andere draadjes behandeld), wat juist de finesse op het beeld zou moeten geven. Maar anderzijds, ben je eigenlijk veel te slordig en ga je voorbij aan de basis en de finesse in de opnamen zelf en een basisbewerking ervan. Dat is jammer.Christhaa schreef: Wat vinden jullie ervan?
Foto2:
Er zal iets van structuur van het materiaal zelf inzitten, met mogelijk inderdaad wat ruis.Christhaa schreef: Als ik naar jou voorbeelden kijk dan zie ik vooral in de kleding geen mooie afwerking.. ruis ik weet niet..
Toch is het een kwestie van goed daar op letten, reeds bij voorbaat communiceren met het model dat ze zelf ook alert is op dat soort details. Je zit nu nog op een foto-opleiding, maar straks bij commerciële opdrachtgevers, die pikken dat soort fouten niet als het met "dezelfde moeite" ook wel goed kan. Maar je moet er verder ook zelf meer ervaring in krijgen. Op een gegeven moment gaat het veel meer als vanzelf, zonder dat de modellen zich "beknot" voelen in wat aanvullende aanwijzingen.Christhaa schreef: Alleen weet je wat het is.. als je een foto echt goed hebt met houding/uitdrukking/mond die maak je nooit een 2x
Dus dan blijf je toch hier in hangen. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen maar dat valt mij altijd wel op bij foto's maken.