http://www.kenrockwell.com/tech/00-new-today.htm
Deze site wordt (bijna) dagelijks bijewerkt.
Externe informatie D200
Dag pa0mrl
Dat is bekend ... je hebt al eerder reclame gemaakt voor Ken Rockwell
Geeft niks, mag best.
Maar het is inderdaad de moeite waard om de site van Ken Rockwell regelmatig te bekijken, want hij houdt zijn site goed bij.
Ik weet niet hoe Ken het doet maar als je op Google D200 intypt...dan is de eerste link zijn site. We zijn natuurlijk stinkend jaloers daarop
AG
Dat is bekend ... je hebt al eerder reclame gemaakt voor Ken Rockwell

Maar het is inderdaad de moeite waard om de site van Ken Rockwell regelmatig te bekijken, want hij houdt zijn site goed bij.
Ik weet niet hoe Ken het doet maar als je op Google D200 intypt...dan is de eerste link zijn site. We zijn natuurlijk stinkend jaloers daarop

AG
De juiste Metatags en heel veel andere sites linken al naar hem .... dat scheelt ook een hoop.Amadeus Gould schreef:Dag pa0mrl
Dat is bekend ... je hebt al eerder reclame gemaakt voor Ken RockwellGeeft niks, mag best.
Ik weet niet hoe Ken het doet maar als je op Google D200 intypt...dan is de eerste link zijn site. We zijn natuurlijk stinkend jaloers daarop![]()
AG
Luc.
In Google hoog komen is een kwestie van, onder meer, een aantal keren de tekst in je pagina hebben die belangrijk is. Dus als je gevonden wilt worden op bv "ABCD" dan is het handig om een aantal keren "ABCD" in je tekst te hebben.luc schreef:De juiste Metatags en heel veel andere sites linken al naar hem .... dat scheelt ook een hoop.Amadeus Gould schreef:Dag pa0mrl
Dat is bekend ... je hebt al eerder reclame gemaakt voor Ken RockwellGeeft niks, mag best.
Ik weet niet hoe Ken het doet maar als je op Google D200 intypt...dan is de eerste link zijn site. We zijn natuurlijk stinkend jaloers daarop![]()
AG
Luc.
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Er zijn zo wat truukjes... zoek in Google ook maar eens naar 'Nikon Club'.Amadeus Gould schreef:Ik weet niet hoe Ken het doet maar als je op Google D200 intypt...dan is de eerste link zijn site. We zijn natuurlijk stinkend jaloers daarop![]()
Overigens, 'Nikon Nederland' geeft tweede plaats, ook best mooi.

Laatst gewijzigd door Onno op ma apr 03 2006 2:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.