Hands on training Lightroom 5
- Geert Huizing
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hands on training Lightroom 5
Ik heb van Adobe een uitnodiging gekregen voor een 1 dags cursus Lightroom 5.
Deze cursus wordt gegeven in Zwolle, in de periode van 9 t/m 13 september a.s.
Kosten hiervoor bedragen € 79,- incl kortingscode.
Op zich wil ik er wel graag heen, maar dan moet ik met de trein, deze kosten zijn € 70,- voor een retourtje vanuit Hoorn.
Zijn er hier nog leden die ook een uitnodiging hebben gekregen en er heen gaan vanuit N-h ?
Deze cursus wordt gegeven in Zwolle, in de periode van 9 t/m 13 september a.s.
Kosten hiervoor bedragen € 79,- incl kortingscode.
Op zich wil ik er wel graag heen, maar dan moet ik met de trein, deze kosten zijn € 70,- voor een retourtje vanuit Hoorn.
Zijn er hier nog leden die ook een uitnodiging hebben gekregen en er heen gaan vanuit N-h ?
Re: Hands on training Lightroom 5
Heb deze uitnodiging ook gekregen. € 79,00 EX BTW, dus er komt nog wat bij.
Ik heb nee gezegd, omdat ik het duur vind voor een papiertje aan het eind van de dag
Als je een beetje handig bent op het www gebeuren en daar filmpjes / beschrijving leest of bekijkt ben je voordeliger uit
En daarnaast zou Robin wat op poten kunnen zetten voor een LR dag.
Ik heb nee gezegd, omdat ik het duur vind voor een papiertje aan het eind van de dag

Als je een beetje handig bent op het www gebeuren en daar filmpjes / beschrijving leest of bekijkt ben je voordeliger uit

En daarnaast zou Robin wat op poten kunnen zetten voor een LR dag.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb wel oren naar een NCN Lightroom dag. Vind een Adbobe cursus aan de prijzige kant
D600, 24-85, 70-200 F4, Samyang 14 mm 2.8, 50 mm 1.8G, SB-700
- Gerard de Zwaan
- Clublid
- Contacteer:
Ik heb de uitnodiging ook gehad alleen heb ik geen lightroom maar Photshop Elements 11, een ander programma dus. Buiten dat het prijzig is heb ik er niks aan.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
- DannySan
- Clublid
Ik zou ook wel mee willen 'doen' aan iets opzetten met LR, heb me afgelopen jaar redelijk bekwaamd in dit magnifieke programma...
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.
- Geert Huizing
- Forumlid
Op zich heb ik er wel oren naar om er heen te gaan, uitleg door een LR professional lijkt me niet verkeerd.
Alleen kan ik dan waarschijnlijk nog geen auto rijden en moet ik met de trein, dan komt er nog eens 70 euro bij voor een retourtje met de NS.
Vandaar mijn vraag of er nog NCN leden uit Noord-Holland heen gaan, dan kunnen we misschien carpoolen.
Alleen kan ik dan waarschijnlijk nog geen auto rijden en moet ik met de trein, dan komt er nog eens 70 euro bij voor een retourtje met de NS.
Vandaar mijn vraag of er nog NCN leden uit Noord-Holland heen gaan, dan kunnen we misschien carpoolen.
- justme
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik zie ook meer nut in een NCN insteek, omdat het meer persoonlijk is, en niet te rechtlijnig is.
Ze doen daar vast een N tal dagen achtereen of op meerdere locaties hetzelfde 'trucje'.
(Beetje overdreven, maar zie er ook niet de meerwaarde van in. )
Ze doen daar vast een N tal dagen achtereen of op meerdere locaties hetzelfde 'trucje'.
(Beetje overdreven, maar zie er ook niet de meerwaarde van in. )
- Robin
- Forumlid
Voor Noord-Holland staat er wat op de planning inderdaad, met zoals het er nu voor staat een gerenommeerd spreker.
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
- gvdnberg
- Clublid
- Contacteer:
Eigenlijk is het bedrag van 79 euro ex BTW beslist niet duur voor een dergelijke cursus. Wanneer je rond je heen kijkt en informeert naar iets vergelijkbaars, zoals een cursusdag Word, of Powerpoint, of noem maar op dan denk ik niet dat je beneden de 100 euro. Ex BTW zult slagen. Het zijn normale prijzen voor een dag instructie, op wat voor gebied dan ook!
Blijft natuurlijk het feit of je bereid bent dat bedrag te betalen, daar mag iedereen het zijne van denken. Ik kan en wil niet in andermans portemonnee kijken. Bedenk daarbij wel dat je een veelvoud van 79 euro uitgeeft voor objectieven, body's en accessoires, en dan is een hoeveelheid kennis, die je voor 79 euro opdoet bruikbaar voor het gebruik van alle andere aangeschafte spullen! Dat brengt dus echt zijn geld wel,op!
Succes met jullie keuzes!
Gert van den Berg
Blijft natuurlijk het feit of je bereid bent dat bedrag te betalen, daar mag iedereen het zijne van denken. Ik kan en wil niet in andermans portemonnee kijken. Bedenk daarbij wel dat je een veelvoud van 79 euro uitgeeft voor objectieven, body's en accessoires, en dan is een hoeveelheid kennis, die je voor 79 euro opdoet bruikbaar voor het gebruik van alle andere aangeschafte spullen! Dat brengt dus echt zijn geld wel,op!
Gert van den Berg
- Gerard de Zwaan
- Clublid
- Contacteer:
Als je het niet nodig hebt om dat je simpelweg een ander programma hebt is het(te) duur, als je lightroom 5 hebt is het te overwegen.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
- Martin
- Regiocoördinator
Helemaal mee eens!gvdnberg schreef:Eigenlijk is het bedrag van 79 euro ex BTW beslist niet duur voor een dergelijke cursus. Wanneer je rond je heen kijkt en informeert naar iets vergelijkbaars, zoals een cursusdag Word, of Powerpoint, of noem maar op dan denk ik niet dat je beneden de 100 euro. Ex BTW zult slagen. Het zijn normale prijzen voor een dag instructie, op wat voor gebied dan ook!
Gert van den Berg
- Geert Huizing
- Forumlid
Gert,
Dat net zoals ik er over denk.
Dat net zoals ik er over denk.

- Martin
- Regiocoördinator
Toch wel, ik ga erheen!wblink schreef:Dus er gaat niemand heen?
Jammer.
Het ligt natuurlijk voor iedereen anders, maar ik ken mezelf en weet dat ik het snelst leer van hands-on instructie En zoals al eerder opgemerkt, vergeleken met andere aanbieders, is het zeker niet te duur.
En als er verder niemand komt heb ik mooi privé les