Het was niet makkelijk om daar foto's te maken,maar ik heb er toch wat van proberen te maken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
1

2

3

4

5

Dank je,Roos,voor je reactie.roos schreef:De momenten die je hebt geschoten zijn leuk. Ik kom er zelf ook regelmatig, en weet hoe lastig het is aangezien je nooit op de plek kunt staan waar je wil, en de apen gaan ook nooit even goed in het licht zitten voor jemaar heb er inmiddels geleerd dat je gewoon even geduld moet hebben (lastig als je in gezelschap bent dat door wil lopen), en alleen de mooie plaatjes moet schieten. Dus niet teveel tegenlicht, en zo dicht mogelijk op de dieren zelf.
Dank je,Pjerry.Pjerry schreef:Van mij hoeven ze absoluut niet in de camera te kijken. Die eerste foto is juist zo interessant omdat ze het NIET doen. Je vraagt je nu af wat ze daar zien en gaat in de foto "op zoek" om er misschien een glimp van op te vangen. Datzelfde geldt bij foto 3. Nu heel natuurlijk, als ze in de camera kijken, misschien wel leuk, maar wellicht ook minder natuurlijk. Maar dat weet je nooit, ik heb fantastische foto's gezien, juist omdat ze WEL inde camera keken. Wat ik bedoel te zeggen dat het voor mij geen wet van Meden en Perzen is, maar net als alle andere regeltjes, moet je hier slim mee omgaan.
Ik had op een ander forum al uitgebreid gereageerd, dus dat ga ik niet nogmaals doen (alhoewel). De rest van de opmerkingen kan ik me goed in vinden en zitten ook wel een paar gouden tips bij.