Het is op zich wel een leuk uitgevoerde serie, maar echt naar mijn persoonlijke smaak vind ik de bewerkingen echt erg onrustig. De kunstmatig toegevoegde onscherpte, de saturatie (en dan zit ik op een laptop die de saturatie ook nog te slap weergeeft).
Zo vind ik 1. bijvoorbeeld een mooie compositie, en geeft een mooi beeld van yoga weer. Maar de kleuren zijn iets te sterk naar mijn mening + de zware vignetting. De zware vignetting benadrukt alleen maar nog meer de hele krachtige licht van de zon.
2. Zou ik haar niet in het midden geplaatst hebben. Daarnaast vind ik deze yoga stand maar een vreemde om zo op de foto te zetten. Je creëert hiermee niet de yoga sfeer, maar alsof je een mislukte levitation foto gemaakt hebt. De laatste met die man vind ik juist duidelijker, en betere compositie
3 & 6 vind ik juist super gedaan, mooi dynamisch, en leuke composities. Alleen wederom jammer van de te zware vignetting.
5 grappig houding, maar de toegevoegde onscherpte doet voor mij echt afbreuk. Boven haar lichaam is het netjes om haar heen gevormd, maar haar voet wordt al mee vervaagd.
Ik moet zeggen dat dit mijn smaak is, en dat er eigenlijk allemaal niks mis mee is. Ik zou het zelf alleen niet zo uitvoeren omdat ik dit "TE" vind. Naar mijn mening hebben deze foto's die extra dramatiek niet nodig. De kracht moet komen vanuit de modellen, composities en licht. En soms een bewerking zoals kleurfilters.