Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Ik heb al een hele tijd niets geplaatst hier, had zelfs de tijd niet om mee te lezen/kijken Gelukkig ondertussen wel op pad geweest met de Nikon. Sommige foto's vind ik mooier in zwart/wit, dus ben ik daar wat mee aan het experimenteren. Lang leve Lightroom en Nik's Silver Efex!
Mooie hoe alleen de groene kleur terug komt in foto 2
Gr.
Arthur
Nikon D7100 met MB-D15 Grip
Nikkor AFS 17-55 f2.8 Sigma 70-200 F2.8 VII
Speedlights SB-400, 600 en 700
Ik ben ook te volgen op: Wolff-fotografieTwitterInstagram500px
Dank je wel voor de reacties! Inderdaad Jantom en Frankie, als de kat meewerkt is hij erg fotogeniek. En Jantom, het is de moeite waard een keer in Bergen op Zoom uit de trein te stappen.
Ik zie overigens nu dat er een apart topic zwart/wit fotogratie is... Sorry, niet eerder gezien . Misschien wil een aardige moderator mijn foto's overzetten...
Tja, ik ben eigenlijk ook wat allergisch voor het 'kleurdetail-in-zwart-wit-foto-trucje'. Jouw foto's zijn al mooi zoals ze zijn in puur zw/wit. Sluit me dus bij Jaap aan...
Ik ben tot zekere zin met mijn voorgangers eens, de meeste zwart/wit foto's horen dan ook gewoon zwart/wit te zijn. In het geval van foto 2 vind ik het ook niet storend. Persoonlijk vind ik foto 3 het mooist.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
Anja, ik heb helemaal niets met huisdieren en in het algemeen ook niet met foto's ervan. Maar dit is echt een prachtige foto van je poes.
Zou de foto in het dieren-topic hebben gestaan dan had ik hem waarschijnlijk niet gezien...