Eerste twee wat mij betreft veel te ver doorgeschoten. Nummer drie het meest natuurlijk, de laatste onprettige scherpte (gras / haren). Maar natuurlijk ook een kwestie van smaak.
1 is idd. naar mijn smaak te ver doorgeschoten. Verzadiging/contrast is te hoog.
2 valt in mijn ogen nog wel mee maar de structuur (contrast?) is tamelijk overdreven.
3. De foto van de olifant (de eerste dan) is top. Zeer scherp, enigszins ongebruikelijke maar interessante compositie. Enige wat mij stoort is de onscherpte links onderin. De onscherpte zelf is niet erg en draagt bij aan de foto/compositie, maar het is net alsof het uiterst linkse deel een beetje is 'mishandelt' met een healing brush... het leidt de aandacht erg af van een verder hele mooie foto... wat is daar aan de hand?
4. Vind ik niet zo interessant. Belichting is ok maar de compositie is erg centraal, het gezicht van de aap is niet te zien en het is niet duidelijk waar hij mee bezig is.
5. Niet slecht maar de schaduwen op de kop (of beter, het 'gezicht') van de leeuw mogen wel wat worden opgetrokken.