Over een kleine 2 weken is het dan eindelijk weer zover!
Lunters daagje peerdsturen.
Waar: in het zandgat bij camping de goudsberg in ede/lunteren
Dit is een geweldig evenement voor de menners onder ons, en de (hobby) fotografen onder ons.
Wat houd het in? Een wedstrijd met paard en wagen, met verschillende onderdelen namelijk een wegparcour, dressuurproef, rijvaardigheid (dat is met kegels met balletjes erop. Je raad t al, zien dat je alles laat liggen.

De ene menner is een zeer gevordede wedstrijd menner en de ander komt gewoon om de paarden ervaring op te laten doen. En weer een ander voor de lol, er hangt altijd een geweldige sfeer!
Ik heb 1 jaar bij een hindernis gestaan om de tijd op te nemen, 1 jaar als groom achterop gestaan en dit jaar is het 2e jaar dat ik zelf deelneem, met als gevolg dat ik niet achter de camera kan staan wat ik al een paar keer daar gedaan heb.
Het gaat er daar nog wel eens ruig aan toe, vooral de waterbak is een favoriet onderdeel bij de meesten.
Als je graag foto's maakt kun je hier echt je hart ophalen, vandaar dat ik het hier toch maar even plaats.
Het begint om 8.00 uur, de eerste menners zullen ong 8.45 uur weer terug zijn van t wegparcour. En het duurt tot ong 16.00 uur.
Dus laad de batterij op, camera onder de arm en goan met die banaan!
Groetjes wendy
Route kan je eventueel vinden op peerdsturen.nl