1/50, f/1.8, ISO800
Flitser achter het model op de grond geplaatst, in de regen

Alle kritiek is welkom, op elk vlak

Deze heb ik later in de presentatiehoek toegevoegd, daar ging het alleen om de zwart/witte.wiebeterpstra schreef:Relax!
je hebt deze foto eerder al in de presentatie-hoek geplaatst, en daar heb je al enige opmerkingen gekregen.
Misschien kun je zelf gericht vragen stellen om kritiek te ontvangen? Ben je bv onzeker over e.e.a., benoem het dan!
ik vind m mooi! Misschien leuk om er een serie van te maken?
Wolfman schreef:Het thema is, an sich, best leuk. Heb alleen niet het gevoel dat dit een gemaakte foto is......Maar een "gemaakte" foto .
Waarom? De persoon lijkt er in "geplakt". Met wat lichtschijnselen er omheen die een flitser, of licht moeten simuleren.
Ik ben dan ook benieuwd hoe je de flitser hebt gesitueerd. En ben nog veel benieuwder (nederlands?) waarom de straat niet nat is??
Dus... Leuk experiment... Nu nog geloofwaardig maken. En dat is uit eigen ervaring best lastig
pveenstra schreef:Ik vind het een creatieve foto door opstelling van model en flitser en gebruik van kleuren. Die zijn toch wel in de nabewerking er in gekomen? Alleen de combinatie vind ik wat veel worden.....
Ahum....Remon schreef:Dit is 0% fotomanipulatie
Fotomanipulatie is het knippen en plakken van dingen in de foto,Wolfman schreef:Ahum....Remon schreef:Dit is 0% fotomanipulatie