En ik laat ze maar alle 3 zien.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Groet
Marja
1
2

3

Kon de camera wel scherpstellen op het beeld? Er zit nl. weinig contrastverschil in het beeld. Of Is het geen bewegingsonscherpte want ik zie brandpuntsafstand 105mm en een sluitertijd van 1/60 sec?Marja schreef:Allen bedankt voor de reactie.
Eerlijk gezegd snap ik er niets van dat dat beeld niet scherp is.
Mijn camera staat altijd op A en ik had op het beeld scherp gesteld en later bij het bewerken uiteindelijk op het laatst scherp gesteld wat ik altijd doet.
En ik zet de foto altijd op 100%,dus,wat kan ik hieraan doen om het in de toekomst te voorkomen?
Ik heb de foto's uit de hand genomen,maar het zou kunnen dat het ook bewegingsonscherpte is geweest.jan schreef:Kon de camera wel scherpstellen op het beeld? Er zit nl. weinig contrastverschil in het beeld. Of Is het geen bewegingsonscherpte want ik zie brandpuntsafstand 105mm en een sluitertijd van 1/60 sec?Marja schreef:Allen bedankt voor de reactie.
Eerlijk gezegd snap ik er niets van dat dat beeld niet scherp is.
Mijn camera staat altijd op A en ik had op het beeld scherp gesteld en later bij het bewerken uiteindelijk op het laatst scherp gesteld wat ik altijd doet.
En ik zet de foto altijd op 100%,dus,wat kan ik hieraan doen om het in de toekomst te voorkomen?
Marja, onder deze omstandigheden moet je toch gewoon uit de hand de opnames kunnen maken, zonder statief. Schroef de iso op naar 200 of 400 en hanteer een sluitertijd van min. 1,5 of 2x de brandpuntsafstand.Marja schreef: Ik heb de foto's uit de hand genomen,maar het zou kunnen dat het ook bewegingsonscherpte is geweest.
Ik denk erover om mijn statief eens wat vaker mee te nemen.