Bedankt voor de tips en reacties.
@The-Boss
Ben het geheel met je eens, de eerste 4 vond ik super foto's alleen erg donker. De foto's heb ik enkel in JPG geschoten. Dit pupje heeft wel enorm veel pigment en is ook echt zeer donker, plus veel bewolking en ik zat een beetje te ver weg zodat de flitser zijn werk niet echt kon doen. Volgende keer nemen we er meer tijd voor, hoewel ik in deze korte tijd al zo'n 300 foto's erop had gezet. Heb haar ook opdracht gegeven om het gras te maaien volgende keer.
@ Rik6230
Zal het proberen om het licht in de ogen te laten schijnen, dit klinkt inderdaad als een grotere meerwaarde aan een kopfoto. (zelfde @Nicole)
en die sprieten had ik nog niet eens opgemerkt, nu wel en vind ze ook zeer storend en kan enkel dit nog zien... als ik ze gebruiken moet van de fokker op haar website dan zal ik deze er zeker even uithalen.
@GdP
Tsja, het zijn echte waterliefhebbers. Mijn zus heeft dus speciaal voor de honden een enorme speel-natuur-vijver aangelegd. Hier zitten ze dus echt gelijk in als ze de kans krijgen, tevens mochten ze dit ook doen na het verplichte showen.
10.
11.
12.
De rode strepen die je er doorheen ziet is wilde bloemen/gras die overal verspreid langs de bovenrand stond