Ik ben meerder keren op deze locatie geweest maar de 3e keer waren de omstandigheden een keer goed.
Oxbow Bend Grand Teton NP
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Oxbow Bend Grand Teton NP
Ik ben meerder keren op deze locatie geweest maar de 3e keer waren de omstandigheden een keer goed.
- Geert Huizing
- Forumlid
Re: Oxbow Bend Grand Teton NP
Hele mooie foto,
de weerspiegeling in het water komt heel mooi uit.
Alleen had ik het kleine bosje links onder in de hoek weggelaten.
de weerspiegeling in het water komt heel mooi uit.
Alleen had ik het kleine bosje links onder in de hoek weggelaten.
- Frankie
- Clublid
- Contacteer:
Prachtig landschap en wat een mooie kleuren.
Enige tip (persoonlijke smaak): de voorgrond vind ik wat minder / vormloos. Liever een strakke vorm (boot, waterrand o.i.d.)
Enige tip (persoonlijke smaak): de voorgrond vind ik wat minder / vormloos. Liever een strakke vorm (boot, waterrand o.i.d.)
-
- Clublid
- Contacteer:
@ Geert; bedankt ! Ik twijfelde ook over dat takje/bosje
@ Frankie: vanaf het punt waar ik stond had ik weinig keus mbt de bossage op de voogrond. Bovendien vond ik het juist wel een aanvulling op de herfstkleuren in het geheel. Ik heb ook aan de waterkant gestaan maar dan is de reflectie niet zo mooi.
Frans
@ Frankie: vanaf het punt waar ik stond had ik weinig keus mbt de bossage op de voogrond. Bovendien vond ik het juist wel een aanvulling op de herfstkleuren in het geheel. Ik heb ook aan de waterkant gestaan maar dan is de reflectie niet zo mooi.
Frans
- Ruud Engels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Hele mooie foto, mooie kleuren, mooie reflectie.
Wat betreft de voorgrond, dat heb je soms niet voor het kiezen, enigste waar ik misschien persoonlijk voor gekozen zou hebben is om in verhouding links wat van de foto af te snijden waardoor de uitstekende bomen daar weg zijn.
Doordat je dan in verhouding wegcropt, valt onder het bosje groene struiken waarschijnlijk ook weg.
Wat betreft de voorgrond, dat heb je soms niet voor het kiezen, enigste waar ik misschien persoonlijk voor gekozen zou hebben is om in verhouding links wat van de foto af te snijden waardoor de uitstekende bomen daar weg zijn.
Doordat je dan in verhouding wegcropt, valt onder het bosje groene struiken waarschijnlijk ook weg.
Groeten Ruud
Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910
Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910
Zeer mooie foto.
De struiken links onder in gewoon laten staan.
De struiken links onder in gewoon laten staan.
- Julia
- Forumlid
Ik zou een klein reepje van de onderkant halen maar verder is hij prachtig!!! Heerlijke kleuren fijne weerspiegeling en glad water!!! Mooi!
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik vind de takjes op de voorgrond juist wel degelijk iets toevoegen. Het geeft diepte in de afbeelding. Verder mooie foto, kan zo op een ansichtkaart.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Groet Giso
Groet Giso