World wide photo walk in Gouda + update

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
w.wind
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

World wide photo walk in Gouda + update

Bericht door w.wind » za okt 05 2013 8:37 pm

Ik heb vandaag meegelopen met de world wide photo walk in Gouda
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
Groeten,
Wim van der Wind
Laatst gewijzigd door w.wind op di okt 08 2013 9:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groeten,
Wim van der Wind

Mooi spul van Nikon

Genster
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: World wide photo walk in Gouda

Bericht door Genster » za okt 05 2013 9:31 pm

Nice Wim 8)
Ik heb je het laatste stuk niet meer gezien, ook niet bij het eten. Was een leuke dag. Mijn foto's (60 stuks) staan in de Flickr-groep (http://www.flickr.com/groups/2349610@N21/)
Laatst gewijzigd door Genster op za okt 05 2013 10:11 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » za okt 05 2013 9:37 pm

Op zich niet zoveel mis mee, maar geen ervan heeft iets dat heel boeiend is. Ik mis mensen of een echt onderwerp. Het zijn nu allemaal overzichtjes van op zich mooie plekken.

Bij je eerste foto bijvoorbeeld zou ik geprobeerd hebben in contact te komen met die kerel en kijken of ik daar wat mee kon doen. Nu is het in feite een boel lijnen en kleuren door elkaar zonder dat er iets is dat je oog vasthoudt.

Ik hoop dat je hier iets mee kan. Ik ben vandaag zelf meegelopen in Haarlem. Best leuk om eens te hebben gezien wat dit nou precies inhoudt. In feite is het niet veel anders dan wij bij NCN doen, maar dan nog losser. Wat natuurlijk prima is.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Frankie
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Frankie » zo okt 06 2013 9:42 pm

Eens met Patrick voor wat betreft de eerste foto. De twee volgende vind ik mooie spiegelingen hebben, misschien net iets anders kaderen.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”