Hieronder het bewijs. Gemaakt met de D70s en het 50mm lensje.
Ja, ik weet dat het pootje er niet helemaal op staat

Als je dan toch aan het denken ben, denk er de volgende keer eens aan dat foto's maa 800 pixels breed mogen zijn.................daantje schreef:Zit er wel aan te denken om morgen maar weer eens een lange broek aan te doen.
Ja, dat kan, maar ik heb het al iets warmer gemaakt, moet nog wel een beetje natuurlijk overkomen vind ik. Misschien staat mijn monitor ook wel iets warmer afgesteld als die van jou.GdP schreef:Misschien foto 2 nog iets warmer maken van kleur?
Gerrit
Dat is dan direct ook het probleem waar ik mee kamp. FLIKR zet foto's, standaard als je ze groter upload alleen om naar 1024 en niet naar 800 pix breed. daaronder zit alleen 500 breed wat weer veel te klein is. Het zou beter zijn om de richtlijn aan te passen naar 1024 max Als je gaat rezeizen achteraf ziet het er gewoon stukken minder uit.daantje schreef:@ Gerrit, dank je.
@Pierre, excuses, je hebt gelijk.
Ik heb ze gelijk aangepast. Zal er volgende keer beter op letten. (ik zet ze vaak ook op Flickr in weer een ander formaat en zo)
Dan moet je zo'n breed scherm hebben om ze op te bekijken, vooral omdat de tekst in de rest van het topic waar zo'n mega poster in geplaatst wordt ook net zo breed wordt als het breedste plaatje en dan loop je voor de rest naar links en rechts te scrollen.Het zou beter zijn om de richtlijn aan te passen naar 1024 max Als je gaat rezeizen achteraf ziet het er gewoon stukken minder uit.