001

002

003

Ik heb bij deze foto's gebruik gemaakt van een witte achterwand en twee 150watt flitslampen.foto-ed schreef:Mooie foto's Gabees.... Kan je ons eens laten zien hoe je studio-opstelling was/is. Ik ben er in elk geval wel benieuwd naar....
Eigenlijk is dat nog iets waar ik dus niet uitkom. Graag zou ik een groot diafragma gebruiken om een mooie scherptediepte in de foto te krijgen maar die lampen zijn denk ik veel te sterk. Zelfs als ik ze op 1/4 zet, lukt het me nog niet. Ik ben daar hard mee aan het oefenen... Dat hoop ik ook nog een keer onder de knie te krijgen!a90 schreef:Prachtige foto's Gaby !! Erg mooi gedaan. Wel een behoorlijk diafragma gebruikt zie ik.
Heb je dat speciaal zo gedaan ? of ben je niet zo van een kleine DOF ?
Grappig, dit was nou juist wat ik zo mooi vind aan die foto... Ben altijd wel benieuwd hoe het op de afdruk eruit ziet, want dan zie je pas echt of het niet te donker is geworden. Op mijn monitor vind ik het in ieder geval niet...Arabia schreef:Foto 2: Persoonlijk had ik iets meer licht willen gebruiken, de linkerkant valt zo weg. K'weet niet of dat precies de bedoeling was maar dit is mijn persoonlijke mening.
Ik heb (nog) geen lichtmeter, maar wel heeeeel erg behoefte aan één!Riemke schreef:Stel je de studioflitsers in m.b.v. een lichtmeter? Als je je flitsers niet digitaal kan instellen op het goede diafragma lijkt me dat juist heel moeilijk. Gezien je belichting kan ik me niet voorstellen dat dat bij jou trial and error is. Mooie platen! 1 en 3 vind ik de mooiste!