Tijdens de jaarlijkse Kunstlijn Haarlem verandert het voormalig belastingkantoor in een van de grootste exposities van dit evenement.
24 kunstenaars stellen het verzamelgebouw open om twee dagen lang kunst te beleven.
Naast hun werk, is er een tentoonstelling van de M’artgallery en hangt er een enorme tekening van het Teylers museum.
Klinkt als een mogelijkheid om kleurrijke en (o.a.) abstracte plaatjes te schieten...
Verdere informatie (onder andere over het programma) op http://www.surinamewegtwee.nl
2 & 3 november Expositie Surinameweg 2 Haarlem
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: 2 & 3 november Expositie Surinameweg 2 Haarlem
Prima te combineren met onze stadswandeling door Haarlem!
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dat valt nog aardig tegen.Patrick schreef:Prima te combineren met onze stadswandeling door Haarlem!
De Surinameweg is in Schalkwijk, en dat loop je niet even vanaf het station.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik doelde meer op het feit dat je naar Haarlem kan komen en twee dingen kan combineren. Lopen van het een naar het ander is inderdaad geen verstandige optie. De wandeling is niet alleen behoorlijk ver, maar ook nog eens niet zo heel boeiend.