Sweet&Scary

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Rinaldo Wolvers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Sweet&Scary

Bericht door Rinaldo Wolvers » zo nov 03 2013 1:03 am

Afbeelding
DSC_30158-2 by rinaldowolvers, on Flickr

Dacht, doe eens even experimenteren...
Het perfecte plaatje zit in m'n hoofd. Nu nog zien te verwezelijken.

DannySan
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Sweet&Scary

Bericht door DannySan » zo nov 03 2013 6:59 am

Ik dacht: het lijkt wel een kunstwerk i.p.v. een "foto".
Wellicht had ik - persoonlijk dan - iets meer haar haar laten zien d.m.v. een belichting daarachter.
Al is de 'feel' zo van dit plaatje lekker 'spooky'; kunstig hoor want dit zou ik dus erg moeilijk vinden (juiste kleuren, juist make-up enzovoorts).
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.

Oberonald

Bericht door Oberonald » zo nov 03 2013 1:21 pm

Boeiende foto. Ze zal ongetwijfeld 'sweet' zijn, maar ik zie dat niet in de plaat terug ;-)
Misschien een tip voor een volgende keer; laat de 'tranen' wat natuurlijker vloeien. (Meer recht naar beneden en wat minder duidelijk zo netjes naast elkaar. (Meer "biggelen" dus..) De blauwe rook doet het vooral voor mij. Volgende keer ook het zwarte vlak aan de rechterkant voorzien van die rook?

Rinaldo Wolvers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Rinaldo Wolvers » di nov 05 2013 7:25 pm

Dank voor de reacties! De foto heeft alleen een nabewerking gehad in LR, waarmee ik aan het experimenteren ben.

De "tranen" maken deel uit van de make-up die gebruikt werd binnen de totale sessie. Zijn dus niet bedoeld als tranen... Maar als dit zo overkomt?... Juist... Werken aan dit soort details voor mij. Zodat het bedoelde wel juist overkomt

De rook en het niet doorlopen daarvan..... Klein missertje in de originele foto. De rook droeg niet ver genoeg.....
Alhoewel missertje...Had hier geen rookmachine. Ik raad het verder niet aan om een foto op deze manier te maken. Koste een pakje sigaretten :lol:
Het perfecte plaatje zit in m'n hoofd. Nu nog zien te verwezelijken.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”