Maarja als iedereen om je heen, maar blijft zeggen dat ze de foto's zo mooi vinden moet ik het toch maar eens wagen.
En wie weet volgt er wel meer

Dus toch maar een poging wagen :mrgreen:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Ga hem even in 3en splitsenPeter schreef:Wil je de foto's even voorzien van een nummer ?
dank je.
beperk verder het aantal foto's ietwat, pakweg maximaal een stuk of 10
Misschien is er geen interesse in mij foto's.Replay schreef:Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik hiermee moet. 3 posts over 'training' maar ik zie enkel foto's van honden met al dan niet hun tong uit de bek. De meesten kijken zomaar om hun heen en lijken afgeleid door dingen die rondom hun gebeuren.
Wat bedoel je met training?
Hondentraining of een training voor jezelf om honden te fotograferen? Dat kan ik niet uit je serie(s) halen.
Ik vind er erg weinig variatie in zitten. Je zou beter 4 of 5 totaal verschillende foto's kunnen plaatsen ipv een hele stapel van hetzelfde. Ik merk aan mezelf dat ik vlug door je 3 posts heen scroll, zonder even stil te staan bij een bepaalde foto. Maar misschien zie ik iets over het hoofd, dat kan ook natuurlijk.
Groeten Roel.
ATOR schreef:Dat je nooit foto's online plaatste heb je vandaag meer dan goed gemaakt
Wat zijn jouw drie favorieten?
HannahV schreef:Mooi, heel mooi! De laatste hus, is dat toevallig Cody?
Zal vanavond even plaatsen.HannahV schreef:Mooi, heel mooi! Misschien eens wat actiefoto's? Dat past al wat meer bij de titel, niets mooiers dan rennende sledehonden..! De laatste hus, is dat toevallig Cody?
Ben benieuwdMaaikiehhh schreef:Zal vanavond even plaatsen.HannahV schreef:Mooi, heel mooi! Misschien eens wat actiefoto's? Dat past al wat meer bij de titel, niets mooiers dan rennende sledehonden..! De laatste hus, is dat toevallig Cody?
Van de training zelf heb ik niet veel actie foto's, omdat ik ivm gezondheidsredenen dat nu niet kan belopen.
Heb wel van een wedstrijd laatst en een paar van de start.
Zal zo even kijken
Dank je wel, heb even een nieuw topic gemaakt.Reest schreef:Wat zijn de mensen weer negatief: te veel, veel dezelfde, geen actie....er deugd geen hout van....![]()
![]()
Ik vind deze serie van 12 foto's heel mooi!
Natuurlijk een paar beter en een paar minder, maar prima foto's die zich meer onderscheiden dan andere foto's op dit forum.
Rinus