Bedankt voor de reacties.
@Hilda
Vrouwen letten op details dat is wel grappig. De nagels waren niet goed gelakt ik heb hier zitten klonen in photoshop maar daar werd het niet veel beter van

. Beide fotos zijn gewoon een bewerking en probeersel.
En het dekentje voor het oog kan ik me ook in helemaal in vinden. Helaas heb je iet alles voor het kiezen ze zijn nog al bewegelijk. De huid is heel vlekkerig van de baby zelf. Dit is wel te bewerken maar dat vond ik zelf niet mooi.
@danny
Nummer 5 hand op het hoofd heb ik aan andere personen laten zien die allemaal het zelfde als jij zeggen.
Dus jou visie zit wel goed haha

Die kan de prullenbak in dus.
Zelf vond ik de sokjes ook nog wel wat te veel aandacht trekken.
Je moet op zoveel details letten dat viel me wel wat tegen.
Nummer 4 is bewerkt in silver fx die is gekozen met een snelle preset en verder niks meer aan gedaan.
Qua compositie zit die dus wel goed daar ga ik vanavond nog even mee verder.
De nagels zijn daar ook minder aanwezig.
Wat ik zelf wel vaak irritant van photoshop/lightroom vind is dat als ik de fotos bewerkt heb met een van deze programmas en ze vervolgens exporteer en bekijk met windows dat ze er toch altijd net even anders uit zien.
Ik heb een 17 inch laptop die ze dus groter weer geeft na bewerken. In de programmas van adobe bewerk je altijd een kleinere versie. En dus niet de grote die windows na exporteren weer geeft.
Tips daar voor zijn welkom.