Ik heb de buitenrand zwart gemaakt,want dat vond ik een mooier gezicht.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groet
Marja

vreemde foto by pixeltje 1, on Flickr
Das juist wel gaaf vind ikreneo57 schreef:Zonder die auto er door heen is het een topper , maar ja wie ben ik.
Zou ik niet doen! Ondanks dat ik helemaal niets heb met deze foto is het wel jouw foto en je hebt bewust gekozen voor deze compositie, dat maakt de foto zoals hij hoort te zijn.Marja schreef:Allen bedankt voor de reactie en misschien is het inderdaad beter om hem wat bij te snijden.
Groet
Marja
Je hebt gelijk,Roy,ik denk dat ik er helemaal niets aan doet.Roy Kersbergen schreef:Zou ik niet doen! Ondanks dat ik helemaal niets heb met deze foto is het wel jouw foto en je hebt bewust gekozen voor deze compositie, dat maakt de foto zoals hij hoort te zijn.Marja schreef:Allen bedankt voor de reactie en misschien is het inderdaad beter om hem wat bij te snijden.
Groet
Marja
Nou,het is toch niet altijd nodig,dat een foto scherp moet zijn?Oberonald schreef:Ik vind het idee leuk, alleen is de foto niet scherp. (En uiteraard heb ik het niet over de auto). Statief bewogen?
Ik heb de foto een stuk uitgesneden en dus kan het daaraan liggen.jfbat schreef:Voor ISO100 vind ik er ook behoorlijk veel ruis in zitten. Bewust effect? Gevolg van compressie bij verkleinen en/of uploaden?
Gewoon lekker je eigen ding doen! Als jij vindt dat het zo hoort dan is dat ook zo.Marja schreef:...ik denk dat ik er helemaal niets aan doet.
Dat ga ik zeker doen en maandagavond ga ik deze foto laten zien bij mijn fotoclub.R3MCO schreef:Gewoon lekker je eigen ding doen! Als jij vindt dat het zo hoort dan is dat ook zo.Marja schreef:...ik denk dat ik er helemaal niets aan doet.